Patinás körmök

Halihó lányok!

Elég régen volt már körmös posztom és nem igazán csináltam érdekes körmöt, de most kedvem volt egy kicsit alkotni. Még nem tudtam, hogy milyen is legyen, de azt igen, hogy türkiz lesz benne. Először egy átmenetesre gondoltam, aztán eszembe jutott a saran wrap technika, amit az első GLNP projektben kellett megvalósítani. 


Ugyanazokat a lakkokat használtam, mint a múltkor, plusz még az Essence Mettalics Iron goddess lakkját. A minta nagyon egyszerű, talán túlságosan is az. Egy vékonyabb ecsettel szebben sikerült volna, de nekem így is tetszik.
Volt egy kis modellem is (épp az ölemben aludt).


Nagyon tetszik, hogy más-más mintázatok alakulnak ki és a textúrája is érdekes.


Egyszerű, de látványos technika, legközelebb több színnel is ki fogom próbálni. Legutóbb is ezt mondtam.
Ismeritek ezt a technikát? Kipróbáltátok már?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!