Már közeleg...

Halihó lányok!


Olyan hamar elrepült ez az év, szinte elszáguldott mellettünk. Tudom, tudom, még "csak" október van, de nekem ez már a tervezgetések időszaka. Már azon töröm a fejem, hogy kinek milyen ajándékot készítsek vagy vegyek, mi legyen a menü, és milyen színű legyen a fa. Természetes a saját kívánságlistámat is elkezdtem összeállítani, de az évről évre bővül.
Már egyszer megemlítettem, hogy szeretnénk egy karácsonyra készülős sorozatot, na ez a poszt annak a bevezetője.


Mához két hónapra Mikulás. Gyerekesség vagy nem, én még mindig igénylem a Mikulás csomagot és én is szoktam adni a páromnak és a tesóimnak. Szerintem számunkra a Mikulás a karácsony előszele, vagy figyelmeztető jel annak, aki még nem érzi azt a bizonyos bizsergést. Amerikában a Hálaadás napjától kezdve készülnek a karácsonyra, felállítják a fát, díszítik házat, ergo készülődnek. Mindenkiben pezseg az ünnepi érzés. 
Viszont az utóbbi években azt vettem észre a tágabb ismeretségi körömben, hogy csak felesleges nyűgnek és pénzkidobásnak tekintik a karácsonyt. Sok hercehurca, rohangálás, ötletelés és idegeskedés, ez mind-mind megöli a varázst. Pedig lehetne egyszerűbben és könnyebben is: egy kis odafigyelés, segítségnyújtás és összedolgozás csodákra képes!
Az elkövetkező hetekben a tapasztalatainkat, terveinket és ötleteinket szeretnénk megosztani veletek, Detti és én. Remélem, hogy tetszeni fog nektek és ha van valami, amiről mindenképpen szeretnétek olvasni, akkor azt írjátok meg nyugodtan nekünk.
Végül egy kis hangulatfokozó zene:

puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Én is már totál karácsonyi hangulatban vagyok :D de jó ezt látni, bár még ilyen poszt formában nem mertem róla írni :) Nem értem miért nem ezt a Cola reklámot adják, emlékszem mikor megláttam a tévében először karácsony előtt minden évben, hivatalosan is elkezdődött az ünnepi készülődés, legalábbis mi a barátaimmal mindig így hittük :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen megszállott :D
    Én sem értem, ez volt a legjobb reklám mind közül. Emlékszem, még általánosba jártam, amikor a mi városunkba is jött Coca-Colás karácsonyi kamion. Mekkora nagy szám volt az akkor! Régi szép idők. :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!