Liebster award ismét!

Halihó lányok!

Az az öröm ért minket, hogy ismét megajándékoztam bennünket a Liebster díjjal, ezúttal Petrától kaptuk. Nagyon nagyon köszönjük!


A szabályok már ismertek:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!




11 dolog rólam (Mesy):

1. Kicsit kocka vagyok. Imádom a számítógépes játékokat, elég sokat ismerek is közülük. 
2. Mutáns vagyok. (heterokrómiás a szemem)
3. A gimiben biológia-kémia tagozatos osztályba jártam.
4. Gyakran félreismernek az emberek.
5. A legtöbb barátom fiú.
6. Szeretnék szerezni egy N1 szintű japán nyelvvizsgát. 
7. Nonprofit és pályázati menedzser szakot végeztem a főiskolán.
8. 3 testvérem van én vagyok a második a sorban.
9. Szeretek vízipipázni.
10. 3 év és 7 hónapja szoktam le a cigiről.
11. Álmomban már több százszor megöltek.


11 dolog rólam (Detti):

1. Nehezen barátkozom, csak kevés igazi barátom van a többiek csak jó ismerősök.
2. Nagyobb tömegben kellemetlenül érzem magam, nem szeretem ha rám koncentrálnak.
3. Soha nem voltam magammal teljesen megelégedve.
4. Általánosban néptáncoltam és rajzoltam.
5. Ha tehetném újra kezdeném az életem.
6. Furán állok az élethez. A legrosszabb pillanatok után is képes vagyok úgy tenni, mintha nem történt volna semmi.
7. Van egy hatalmas gondom, ha megismerek valakit akaratlanul is jobb embernek látom, mint amilyen valójában. Ezért sokszor csalódom.
8. Amióta megjelent a Harry Potter 2. része, többször álmodtam már, hogy Aragog megevett. xD
9. Német tagozatra járok, de nem tudok németül. xD
10. Imádom a művészet minden területét. Ha tehetném mindennap múzeumban lennék.
11. Állatvédő vagyok. Nem hivatalos formában, de ha módom lenne rá, minden állatot befogadnék.


Petra kérdései:

1. Miért szeretsz blogot írni?
Mesy: Írásban sokkal könnyebben és jobban ki tudom magam fejezni, mint szóban. Jól esik, hogy a gondolatimra vagy éppen az alkotásaimra mások reagálnak és néha teljesen más szögből látják az adott dolgot. 
Detti: Mindig is szerettem így kifejezni magam, de régebben nagyon féltem a reakcióktól ezért se kezdtem blog írásba korábban. Nem akartam, hogy mindenki támadjon, ha valamit nem úgy látok ahogy a többiek. De az utóbbi időben egyre jobban elfogadtam az emberek véleményét és most már kész élvezet írni. :) Sokat segített ebben a blog :)


2. Melyik körömlakkmárkád, illetve melyik körömlakk a kedvenced?

Mesy: Nagyon szeretem a Moyra lakkokat, mert szépen fednek és tartósak. Viszont a két kedvenc lakkom van: a Lovely kék Baltic Sand lakkja és az Essence Breaking Dawn kollekciójából a Piece of forever.
Detti: Én is szeretem a Moyra lakkokat, szerintem nagyon tartósak és jó befektetések. Ezenkívül a Lovely és az Essence új lakjait szerettem meg nagyon. Sokat változtattak az utóbbi időben és nekem nagyon megtetszettek.


3. Melyik könyv a kedvenced?

Mesy: Kemény kérdés, ugyanis könyvmániás vagyok. De amit a legtöbbször olvastam, az a Büszkeség és balítélet Jane Austentől.
Detti: Két kedvenc könyvem van. Az első Cassandra Clare - Csontváros. Azért nem írom az egész sorozatot, mert még csak az első részt olvastam, de azt imádom. Nagyon a szívemhez nőtt. A másik kedvencem pedig Nalini Singh - Egy világ két faj állandó küzdelem című sorozata, aminek eddig az első 5 részét olvastam és imádom mind az ötöt. Együtt is és külön is nagyon jók! Nem tudom hogy a fordító érdeme-e vagy tényleg ennyire jó író, de én tökéletesen bele tudom képzelni magam. Imádom!!


4. Kedvenc sorozatod?

Mesy: Általában a fantasy sorozatok a kedvenceim, ezek közül talán a Grimm a favoritom.
Detti: Mostanában a Sleepy Hollow-ot favorizálom, de mellette örök kedvenc a Pretty és a True Blood. :)


5. Mi az a tulajdonság, amit utálsz másokban/önmagadban?

Mesy: Másokban legjobban a kétszínűséget utálom. Magamban talán a makacsságomat.
Detti: Másokban én is a kétszínűséget utálom a legjobban és talán még azt, amikor egyes emberek azt gondolják többek a másiknál csak mert ők úgy gondolják. Magamban pedig, hogy nagyon hamar felidegesítem magam és sokáig mérgelődöm. Magamban tartom a problémáim és így saját magam örlöm, ami nem jó. Ja és nagyon negatívan állok saját magamhoz, kritikus vagyok és szerintem ez sem jó, ha az ember túlzásba viszi.


6. Legnagyobb álmod?

Mesy: Eljutni Japánba.
Detti: Utazni és utazni és csak utazni. És nagyon szeretnék a művészettel foglalkozni vagy sütni. Vagy mindhármat egyszerre :D


7. Ha lehetne 3 kívánságod, mi lenne az?

Mesy: Nem is tudom. Talán az első egy földdarab erdővel és folyóval, ahol felépíthetném az otthonomat. Másodikként egy olyan munka, amit soha soha nem unnék/utálnék meg. A harmadik pedig, hogy egy napig azt tehessek, amit akarok, bármit.
Detti: Nem igazán tudom, szerintem csak egyet kívánnék. Szeretnék boldog lenni, mindegy hogy ez milyen formában történik meg, csak legyek boldog. Sok álmom van, ha egy teljesül én már boldog vagyok :)


8. Milyen tulajdonságodat szereted a legjobban?

Mesy: A humoromat. Néha igazán szarkasztikus tudok lenni.
Detti: Talán a határozottságomat, akarat erőmet. Képes vagyok a számomra legrosszabb pillanatokban nyugodt maradni. Legtöbbször.


9. Milyen az álomházad/szobád?

Mesy: Ezek közül bármelyiket elfogadnám.

Detti: Igazából az tetszik benne, hogy kicsi, nem túldíszített és a természetben van. :)

10. Kedvenc színed?

Mesy: A türkiz és a kék minden árnyalata.
Detti: Kék minden árnyalata. De a szemem színét szeretem a legjobban.

11. Sokat gondolkoztál a válaszokon?:D
Mesy: Nem mindegyiken. :)
Detti: Volt, amin elég rendesen el kellett gondolkodnom :D

A kérdéseink ugyanazok, mint korábban:
1. Melyik a kedvenc körömlakkod?
2. Ki a kedvenc bloggered?
3. Milyen színű a szemed?
4. Milyen zenét hallgatsz most/mostanában?
5. Tudsz főzni?
6. Mit olvasol most/olvastál utoljára?
7. Mi a kedvenc sminkmárkád?
8. Miben szoktál aludni?
9. Van magazin előfizetésed?
10. Van valami érdekes hobbid (nem megszokott, hétköznapi)?
11. Mi a háttérképed a gépeden?

Akiknek továbbadjuk:
Azokat szeretnénk most meglepni, akiket a múltkor kihagytunk, illetve akiket nem olyan régóta olvasunk, de nagyon megszerettünk. 
Még egyszer nagyon köszönjük, hogy te is megajándékoztál minket ezzel a díjjal! :) 
Puszi., Mesy és Detti :)

Megosztás:

5 megjegyzés

  1. Nagyon szépen köszönöm Lányok!:)) Nagyon-nagyon örülök,hogy gondoltatok rám!:D:))

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen :)

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. a kérdéseket akartam még ide beszúrni, de kimaradt :(
    1. Nincs kedvenc körömlakkom, inkább márkám van :) A NYC és az Essence:)
    2. Sokan vannak, de leginkább Timit, Mannát és Angelt nézem :)
    3. Zöldeskék.
    4. Mindig is a rock-metal számokért voltam oda, ez most sem változott :)
    5. Tudok, és imádok :)
    6. Legutoljára az Oidipusz királyt olvastam :)
    7. Abban is az Essence, bár amennyi sminket én használok :D
    8. A párom pólójában ^^
    9. Nincs.
    10. A zongorázás. Mindig zongorázok picit, mikor az időm is engedi :)
    11. Egy fotó válogatás rólam és a páromról :)

    Mégegyszer köszönöm :)
    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen lányok!! :)) most jutottam el oda, hogy megírjam a bejegyzést: http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/10/20/liebster-blog-award-megint

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!