Filmajánló - Szemfényvesztők

Sziasztok lányok!

Ma egy film ajánlót hoztam nektek, a hét elején néztem meg a Szemfényvesztők című filmet és annyira megtetszett, hogy gondoltam írók róla nektek. :)


Egy kis általános leírás:

A világ legjobb illuzionistának egy csapata bankot rabol, de nem is akárhogyan: a mindenkit megtévesztő műsorszámuk végeztével a közönség sorai közé szórják a megszerzett pénzt. Az FBI értetlenül áll az agyafúrt attrakció előtt, nem is sejtve, hogy egy sokkal nagyobb dobásra készülnek a szemfényvesztők.

Szereplők:
Michael Caine (Arthur Tressler)
Dave Franco (Jack)
Morgan Freeman (Thaddeus Bradley)
Mark Ruffalo (Dylan)
Jesse Eisenberg (Atlas)
Woody Harrelson (Merritt Osbourne)
Isla Fisher (Henley)
Mélanie Laurent (Alma Dray)

Személyes vélemény:
Szerintem nagyon jól vegyítették az érdekességet és az akciót. Tökéletesen bemutatja, hogy az emberek mennyire a szemükre hagyatkoznak. Azt hiszik el amit látnak, csak az lehet valóságos és igaz, pedig ez nem így van. Sok mindent nem látunk, mégis létezik és erre jó példa ez a film. :)

A trükkök hatalmasak, nagyon élvezhető és szerintem a szereplők is jó választások. Élethűen adták elő az adott kartereket. Nekem tetszett és ajánlom mindenkinek aki szereti a trükköket. :)
Szerintem a leírás nem adja elő kellő képen a filmet. Ez alapján unalmas akciófilmnek tűnik, pedig a varázslattól igazán különleges lesz.



Egy előzetes, hogy tudjátok mit nem hagyhattok ki:
Remélem tetszett és megnézitek ti is :)
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!