{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc sorozat/Tv műsor

Halihó lányok!

A mai VKP nagyon kedvez nekünk, ugyanis mindketten sorozatfanok vagyunk. Készüljetek fel egy nagyon hosszú posztra. 

Mesy
Eléggé nagy sorozatmániás vagyok, de ezeket általában neten nézem. Nemrég drive-on készítettem magamnak egy kis rendszerező listát is, hogy mindig tudjam hogy állok. Ha találok egy újat, akkor felkerül ide. 
A jelenlegi kedvencek, a teljesség igénye nélkül:

Sleepy Hollow
Imádom Tom Mison akcentusát! Gyönyörűen beszél, sokkal jobban esik a fülemnek, mint az amerikai angol. Elvileg az eredeti Fejnélküli lovasról szóló könyv alapján készült. El kell olvasnom a könyvet!

Grimm
Régi nagy szerelem, ami még mindig tart. Elképesztő, hogy még mindig tudnak újabb és újabb Teremtményeket mutatni. Na meg Grimm-meséket.

Gotham
Szeretem Batmant. A Gothem pedig a háttértörténet, amiben nagyon sok titokra derül fény.
Arrow és The Flash
Sajnos Oliver elhanyagoltam mostanában, de hamar behozom a lemaradásomat remélem. Barry is feltűnik az íjász mellett, mielőtt a saját sorozatába csöppenne. Még több szuperhőst kérek! (azt csiripelték a madarak, hogy lesznek is)


True Blood
Az első három évadot 3 nap alatt zavartam le amikor fősulis voltam. Dettit is sikerült megfertőznöm vele. Az utolsó két évadot még nem láttam, de az ötödiket is újra fogom nézni, mert nem sokra emlékszem belőle.

Trónok harca
Mikor jön már az 5. évad??

Teenwolf
Nagyon kinőtte magát a tinifarkas szerepéből, egyre jobb szálakat szőttek bele. Szeretem a farkasembereket (de a szívem csücskei attól még a vámpírok).

Leftovers
Egészen új "kedvenc", amit annyira utálok hogy muszáj néznem. 

Hemlock Grove
Szintén új szerzemény, nagyon érdekes, néhol gusztustalan. A könyvre is kíváncsi vagyok.

Detti

Jajj ez egy fogós kérdés. Annyi sorozat van, amit imádok és most ezek közül kell kiemelni az igazi kedvenceimet. Jaj nekem, most mi tévő legyek :D Na jó, komolyra fordítva a szót, én is sorozat függő vagyok. Nézek mindenfélét, de tényleg és egyértelmű, hogy vannak kedvenceim.
Egy-kettőt én is elkezdtem azokból, amiket Mesy néz, még emlékszem együtt néztük őket, de sajnos abba hagytam sok sorozatot mert nagyon kevés időm volt. Meg egyébként is annyira hozzászoktam, hogy valakivel nézem őket, hogy egyedül nem tudtam neki ülni, de sajnálatos módon barátom nem mindent szeret amit én, úgyhogy mostantól egyedül is kell sorozatokat néznem, ha valamit be akarok fejezni.
Mesy említette a Grimmet, Sleepy Hollow-t és az Arrow-t és szomorú vagyok, hogy ezeket is abba hagytam pedig én is annyira szerettem mint ő, és újra is fogom kezdeni amint lesz rá időm. Már nem férne bele, annyi sorozat van :D


Így jártam anyátokkal 
Végig néztem és imádtam az utolsó részt kivéve. Sajnos össze csapták és szörnyű lett, DE ennek ellenére én imádom ezt a sorozatot és bármikor elölről kezdeném. Mindig sokat nevettem rajta és nem csak kifejezetten a nagy titok miatt néztem. Amikor adni szokták a TV-ben akkor is megnézek egy két részt, mert számomra megunhatatlan.

True Blood
Végignéztem ezt is és ezt is imádtam. Olyan tátott szájjal néztem az utolsó részeket, hogy csak na. Csak húúztam meg háááztam. Hihetetlen csattanók vannak benne. Pont azon gondolkodtunk barátommal, hogy mennyivel másabb lett a történet vége, mint ahogy az elején gondoltuk volna. Nem tudom eldönteni, hogy az elképzelés volt a jobb ahogy mi gondoltuk vagy az, ahogy igazából vége lett.

The Walking Dead
Az új évadba még nem kezdtünk bele, mert szinkronosan akarjuk azt is nézni és egybe, amennyit csak tudunk. Még mindig tartogatjuk, de szerintem már igazán belekezdhetnénk. Kíváncsi vagyok mi lesz az újabb nagy durranás.


Vámpírnaplók
Ezt a sorozatot addig néztem, amíg ki nem jött az Originals, mert utána azt kezdtem el nézni és teljesen megfeledkeztem erről a sorozatról. Sajnos olyan sokáig hanyagoltam, hogy sok mindent elfelejtettem ezért újra kellett kezdenem. De örülök neki, mert úgy látszik ez a sorozat is annyira belopta magát a szívembe, hogy még egyszer újra tudom kezdeni.

The Originals
Ezt a sorozatot pedig még nem fejeztem be. Pont a csattanóknál hagytam abba. Szerencsére ebből több mindenre emlékszem, ezért csak az utolsó egy két részt kellett újra néznem és folytathattam tovább onnan, ahol abba hagytam.


The Pretty Little Liars
Ezt is újra kezdtem. Tudom szörnyű vagyok, de ez van. Ezt emlékszem mindig Mesyvel néztem és már a hajunkat téptük, hogy mi van már megint, mi ez a csavar. Kár, hogy nem fejeztük be együtt. Emlékszeme egy Halloween-i résznél hagytuk abba, de azt pontosan nem tudom melyiknél. Ezért ezt is újra kezdtem, de milyen jól tettem. Már az első évadból van, amire nem is emlékeztem már.

Teen Wolf
Ezt barátommal kezdtük újra, én egyszer már elkezdtem de ő nem ismerte ezért elölről kezdtük. Tetszik neki, izgalmas és örülök neki, mert így ezt legalább nézhetjük együtt. :D


Reméljük tetszett a mai VKP is.
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!