Könyvkihívás újra! - Január

Halihó lányok!


Arra gondoltunk, hogy újra belevágunk a Könyvkihívásba. Sajnos a tavalyi ilyen ötletünk befuccsolt mert egy idő után elfeledkeztünk róla, vagy kevesebbet olvastunk el mint amennyit terveztünk. 

Ezért most az jutott eszünkbe, hogy havonta indítunk újabb könyv kihívásokat. A menete pedig úgy zajlik, hogy minden hónap elején indítunk egyet, amit a következő kihívásig teljesíteni kell. Erre az egy hónapra választunk ki két könyvet magunknak, amit jelenleg nagyon szeretnénk elolvasni. Így nem is adunk magunknak túl sok olvasnivalót és biztos nem fogunk megfeledkezni róla, hiszen havonta fog emlékeztetni minket a blog. Plusz beletettünk egy csavart az egészbe. Minden hónapban a két magunknak kiválasztott könyv mellé, még a másiknak is választunk egy könyvet, amit el kell olvasnia és majd véleményeznie kell azt is.
 Na de elég a beszédből, kezdjük akkor a választott könyveket.

Detti
1. választott könyv: Holly Black - A fehér macska: Átokvetők 1.
2. választott könyv: Cassandra Clare - Hamuváros


Egyértelmű volt, hogy a Hamuváros lesz a másik választott könyvem.Megkaptam karácsonyra, így muszáj elolvasni még most, frissen. :)

Mesynek választott könyv: Elisabeth Richards - A sötétség városa


Mesy

Tehát a két könyv, amit biztosan el fogok olvasni:
 - Andrzej Sapkowski: Vaják II - A végzet kardja
 - Oscar Wilde: Dorian Gray arcképe

                                    

A Witchert(a Vaják olyan hülyén hangzik szerintem) szülinapomra kaptam, a Wilde-ot pedig karácsonyra. Még egyiket sem kezdtem el, de már nagyon várom, hogy olvashassak.

Dettinek pedig Gail Carriger: Soulless - Lélektelen című művét választottam. Én már olvastam, bár nem készült róla élménybeszámoló. 


Mindketten szeretünk olvasni, ámbár nem egyezik teljesen az ízlésünk, annak ellenére, hogy testvérek vagyunk. Eme kihívás miatt viszont új stílusokat, szerzőket ismerhetünk meg. Akiket talán meg is fogunk szeretni. 

Minden könyvszerető olvasónknak sok-sok izgalmat és élményt kívánunk erre az évre.

puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!