KÖRÖM° - Téli, sulis mani

Halihó lányok!

Arra gondoltam, hogy ma hozok nektek egy körmös bejegyzést. Ma mentem vizsgázni délután, de előtte még készítettem egy egyszerű manit is. Ez egyben két új szerzeményem tesztje is lett.




Nemrégen vettem egy Flormar és egy Moyra lakkot. Ezt a kettőt próbáltam most ki egyszerre. Alpanak az Avon vitaminos alapozó lakkját kentem fel, erre pedig kétrétegben a Flormar - Neon colors nail enamel N010 árnyalata. Ennek a tetejére pedig kentem fel a mutató és a gyűrűs ujjamra a Moyra No82 körömlakkot.


A Flormar lakk matt hatású, semmi selymes, csillogós fény nincs benne. Az ilyen lakkokat szeretem igazán. Gyorsan szárad, eddig tartós, pedig még mosogattam is vele!! Eddig semmi probléma nem volt. 
A Moyra lakk pedig tele van csillámokkal így picit homoklakk hatású,d e persze nem az. Falószínüleg fedőlakknak fogom használni, mert magába sok rétegben kellene felvinni. Biztos mindig lesz alatta valamilyen alap szín.




 

Szerintem ez a két szín nagyon össze passzol. Barátom bátyja választotta ki és kicsit meg is lepődtem mennyire jól választott. Nagyon nagyon örülök nekik, biztos sokáig fogom használni őket.

Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!