TESZT° - Catrice Ultimate Nail Lacquer: 63 Mint The Gap

Halihó lányok!


Én is hoztam nektek egy tesztet. Most egy számomra új Catrice körömlakk vár tesztelésre. Többször készítettem már vele manikűrt, amióta megvettem, de most először döntöttem úgy, hogy ideje posztot írni a véleményemről.

Elég érdekesen álltam hozzá ehhez a körömlakkhoz, mert általában nem szeretem az ilyen selymes színűeket, de adtam neki egy esélyt. Többféle képpen felkentem már. Alappal és anélkül, egy rétegben és több rétegben is. A végén kialakítottam egy rendszer, ami abból állt, hogy kentem fel alá egy nude lakkot, majd két rétegben ezt a csodás Catrice lakkot. Így nézett ki a legjobban szerintem.



Ha nem teszek alá alapot, akkor egy rétegben szinte meg se látszik, több rétegben meg ragacsos lesz. Egyszer kipróbáltam négy rétegben és szörnyű lett a végeredmény, egyáltalán nem volt szép színe. Ha pedig nude lakk fölé csak egy réteget kenek, akkor élőbe inkább csak egy csillámos fedőlakknak látszik. Ezt az elképzelést itt láthatjátok. Úgy is lefotóztam, de a nap játszott a színekkel ezért így fotón jobban kijönnek a színek.


Itt látszik jobban a különbség, ha egymás mellé teszem a körmöket. Az elsőn egy réteg csillámos van a másodikon már kettő.


Végül úgy döntöttem el magamban, hogy tetszik ez a körömlakk, biztos sokszor fogom használni. De azért még mindig a matt színek a kedvenceim. :)

Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!