Nevenincs Lakk teszt!

Sziasztok lányok!

Képzeljétek el, Mesytől elő szülinapi ajándéknak kaptam egy általa kikevert lakkot! Nagyon örültem neki, annyira szép színe van! Csillogó, villogó és persze kékes zöldes színű, ami a kedvencem. Nagyon jól illik a karácsonyra kapott lakkomhoz is. Ezt a lakkot szeretném letesztelni és megmutatni nektek.

Nagyon tetszik a színe, nem tudom behatárolni pontosan ezért még nevet se adtam neki. Tele van mindenféle csillámmal, amitől felkenve hasonlít a homoklakkora. Mesy tett bele egy fém golyót is, ettől sokkal könnyebb a felrázása és nem tapad annyira le a csillám az aljára. 

Először az Essence nail art Glowing in the dark topper körömlakkot kentem fel, ezt használtam alaplakknak. Utána egy rétegben az új Nevenincs lakkot. Bőven elég volt egy rétegben, nagyon jól fed. Utána a gyűrűs ujjamra a karácsonyra kapott Essence nail art Special effect! toppert kentem fel. a 10es számút kaptam meg. Szerintem passzol hozzá, nagyjából azonos színűek. A többi körmömre a másik Essence lakkot tettem fedő lakknak is.

Sajnos vakuval kellett fotóznom, mert már későú van és rosszak a fények. Ahhoz képest, hogy akus kép elég jól vissza adták a lakk eredeti színét. Felkenve a csillámok nem igazán vehetők észre, amit sajnálok inkább csak az érdesség érezhető és szerintem látható. Száradási ideje gyors, 1-2 percnél nem volt több. A tartósságával is meg vagyok elégedve. Az én körmeim csak úgy eszik a körömlakkot. Már jópér órája rajta van a körmömön a lakk, de még nem okoztam benne kárt. Lehet az én szerencsém, de én inkább a lakkban bízom. Heheh :D

Remélem nektek is tetszik nem csak én vagyok odáig érte. Azért szeretem mikor Mesy lakkot kever, mert biztos vagyok benne, hogy még egy ilyen nincs a földön. Ez mindig örömmel tölt el, Mesy egyedi körömlakkjai. A végén annyi lesz, hogy boltot is nyithat :D

Puszi Detti :)

Megosztás:

6 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!