Vásárolgatások!!

Sziasztok lányok!

Elmentünk anyával a minap vásárolni, mert be kellett szereznünk egy két dolgot. Gondoltam megmutatom nektek, mi került be a kosarunkba. Pluszba még egy ajándékot is megmutatok nektek.
Előre is elnézést kérek a képek minősége miatt, de nagyon borongós ma az idő így kénytelen voltam lámpafénynél fotózni.
Kezdjük azzal, amit nem is én vettem. A magazinokat Mesy párja vette. Igazából csak egyet kellett volna megvennie, de kedves volt és megvette nekünk mindkettőt, hogy egyszerre tudjuk nézegetni őket. Én nagyon nagy magazin őrült vagyok, szívesen dolgoznék is egy ilyen lapnál mint szerkesztő vagy író. Nagyon érdekesnek találom. Mesyéktől ajándékba si ezt kértem szülinapomra, hogy fizessenek be egy magain előfizetést nekem, vagyis kettőt :D

Már egy ideje szükségem volt új korrektorra, mert a régi elfogyott. Nem tudtam, hogy maradjak a réginél vagy próbáljak ki újat. Végül úgy döntöttem kipróbálom az Essence Stay Natural concealer krémes állagú korrektorát. Eddig jól helyt állt, kíváncsi leszek később mi lesz a véleményem. Még soha nem volt folyékony korrektorom, mindig a stifteset vettem, de szerintem sokkal jobb ez az állag. Nem ül be a ráncokba, sokkal jobban ellehet kenni és egy kis púderrel sokáig tart. A 04 soft honey árnyalatot választottam. A második legvilágosabb volt, és szerencsére eltaláltam a  színét. Eloszlatva nem ilyen sárga és nem üt el ennyire a bőrömtől, mint a képen. 

Az Essence kimenő termékei le vannak akciózva, így amikor megláttam ezt a szép Essence Stays no matter what sötét barna szemceruzát, egyből le is csaptam rá. Én igazából a szemöldökömre fogom használni, kicsit sötétebb a hajszínemnél, de úgyis be akartam már festeni a hajam. Azt írja vízálló szemceruza, aminek  nagyon örülök. Sokkal tartósabb, mint az átlag.


 Kaptam egy Jeggings-et anyától, mert már régóta szerettem volna egyet A képen nem igazán látszik (hülye fények), de nagyon szép sötét kék színű. Semmi flanci, csak egy sima kék nadrág. Kaptam még egy másik nadrágot is, az már farmer, a zsebén pedig szegecsek vannak. Az van most rajtam, azért nem fotóztam le.
 Vettünk egy táskát is, nagy pakolóst, mert a régi már kezd tönkre menni. Sajnos annyi mindent viszek a suliba, hogy nem bírja el a táska. Ezért egy nagyobb fajtát vettünk, amibe jobban tudok majd pakolni. Remélhetőleg.

Vettem egy fehérneműt is, mert már újítani akartam. Nagyon kis cuki kék fehér csíkos. (ezt elfelejtettem az összesbe beletenni)

És még egy sapit is vettünk. Nagyon érzékeny és válogatós vagyok sapi téren. Ha van se veszem fel, de ez most megtetszett és hordom is. Nem tudom mi van velem, a végén még sapi mániás leszek. 

Mesynek pedig utószülinapi ajándékként vettünk három felsőt. Egy csíkos hosszú ujjú felsőt, ami szerintem most elég trendi. Nagyon felkapták a csíkos darabokat.

Kapott egy szürke kardigánt, amin ezüst csillámos részek vannak. Már nagyon régóta szeretett volna egy kardigánt, a régi fekete helyett, de valahogy soha nem találtunk. Most viszont anya kiszúrt egyet és azonnal tettük is a kosárba.

Végül én választottam neki egy elég merész kardigánt. Nagyon szereti az érdekes mintázatú, kötött kardigánokat. Amikor megláttam, tudtam hogy ez tetszene neki. Azonnal szóltam anyának és ő is úgy gondolta, ez Mesynek tetszeni fog. Hát igazunk is lett, imádta mind a hármat, nagyon örült nekik. 

És utoljára megmutatom nektek mit nyertem! A Random TAG-ben már megemlítettem, hogy nyertem egy Nivea nyeremény játékon. Egy Nivea Men Original Mild After Shave lotion-t nyertem. Jobban örültem volna női terméknek, de nem baj, egyből odaadtam Mesy párjának.

Megígérem nektek, hogy készítünk majd outfiteket az új ruhákkal és most már én is fogok sminkes bejegyzést írni. Remélem tetszett és ha valami hozzáfűzni valótok lenne, írjátok meg nyugodtan!
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!