Essence special effect topper - lakkteszt


Sziasztok lányok!

A héten megfáztam és teljesen ki voltam ütve. Kedden sajnos el kellett mennem az orvoshoz is, de annyi szerencsém volt hogy Mesy jött velem és így nem voltam egyedül. Az orvos után megvettük a gyógyszereimet, befizettük a számlákat és hát betévedtünk a Rossmanba is. Eredetileg csak egy kis negro cukorkáért mentünk be, de ha már ott voltunk megnéztük a lakkos részt is. Persze vettünk is egy lakkot, pontosabban az Essence special effect topper egy újabb változatát a 15 glitter on me elnevezésűt.


Nagyon tetszik ez a fedőlakk is. Sok sok kisebb, nagyobb kör alakú csillám van benne és szálas is. Ettől olyan érdekes. A szálak váltják színüket a fény hatására. Nagyon tetszik!! Fekete, nude és fehér alapra kentem fel. Nekem nude alapon tetszik a legjobban és még feketén, jól kihozza a csillámokat. Fehéren viszont egyáltalán nem tetszik.





Nektek hogy tetszik? Szerintetek melyik alappal a legjobb?
puszi Detti :)

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!