GLNP - Icy nails

Halihó lányok!


Itt az újabb GLNP adag, mégpedig egy évszakhoz ige, de időjáráshoz egyáltalán nem illő témával. Figyelem, a hangulat jeges lesz!
Leszögezném, hogy nem ilyen manikűrt terveztem. Kezdődött azzal, hogy a lakkot, amit használni terveztem, már korábban kidobtam, mert beszáradt. Csak megfeledkeztem róla. Ennek okán, választanom kellett egy másikat. Saran wrap technikát akartam használni, de  valamiért a homoklakk és a fólia nem szereti egymást, csak felszedik az alaplakkot. Ezek után döntöttem a végleges, elkészült verzió mellett. Most nagyon rá vagyok kattanva a fehér Snow Dustra, ezt használtam, és még a témához is illik. A gyűrűs ujjamra pedig valami egyszerű, de azért nem unalmas mintát szerettem volna, ez lett belőle. Nekem mindenesetre nagyon tetszik.

Haszált lakkok:
Essence Show Your Feet - Iced mint frappé
Lovely Snow Dust Nr.2
kék strasszkő
fehér kaviárgyöngy



Ti milyen manikűrt készítettetek volna erre a témára?

Ne felejtsétek el megnézni a többiek alkotásait sem!


puszi, Mesy

Megosztás:

16 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett, főleg az a gyöngyös díszítés :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, a gyűrűsujjad nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, lányok, aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
  4. Baromi jó lett :3 a két lakk nagyon illik egymáshoz :D

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó,hogy télen mindenki ilyen jeges körmöket csinál- én imádom az ilyesféle körmöket,meg a hideg színeket (: A díszítés is szuper lett.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, én is nagyon szeretem ezeket a jeges körmöket :)

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. ez valami gyönyörűséges :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néz ki! A gyűrűs ujjad olyan kis szép, elegáns. :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!