GLNP - Play in the snow

Halihó lányok!


Ismét GLNP, pedig még csak most tettük ki a jeges körmöket! Megint egy téli ihletésű téma következik, ami személy szerint nagyon kemény dió volt nekem. Semmi értelmes nem jutott eszembe, aztán Detti adott egy-két tippet, kicsit személyre szabtam és végül elkészült.
Azt tudtam, hogy a Lovely fehér Snow Dustját fogom használni, de a többi homályos volt. Detti mondta, hogy legyen hóangyal, szánkózás meg ilyesmi, végül a hóangyal mellett maradtam. Ezenkívül a hóesést/hópelyheket is próbáltam imitálni, szerintem felismerhető lett. A fehér alapot lemattítottam és a Snow Dusttal pöttyöket raktam rá. 


Használt lakkok:
Miss Sporty Nail Tip Whitener
Franken lakk - Nixie
Miss Sporty Check Matte
Lovely Snow Dust Nr. 2

vakuval

napfényben
Nekem tetszik, bár az angyal lehetne szebb is... Majd legközelebb.

Ne felejtsétek el megnézni a többiek munkáit!


puszi, Mesy

Megosztás:

5 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!