TESZT° Azure Friss tusfürdő

Halihó lányok!


Nemrég abban a szerencsében részesültem, hogy bekerültem a közé a 11 szerencsés közé, akik kipróbálhatták az Azure tusfürdőit. Nagyon boldog voltam, mert általában nekem nem szoktak összejönni az ilyen dolgok. 
Szóval egy-két levélváltás után hamarosan meg is érkezett hozzám a kis csomagocskám.

Haladjuk kívülről befelé. 
A flakon nagyon aranyos, tetszik, hogy olyan vidám, élénk a színe és nagyon jó az illusztráció. A hátoldalán minden információ olvashatóan van feltüntetve és a címke nagyon informatív. A kupak kifejezetten tetszik és nagyon örülök is neki, hogy nem pattintós, mert az olyanokkal sikerült már nemegyszer letörnöm a körmömet. A kis lyukon pont elegendő mennyiséget tudok a tenyerembe adagolni, nem kell félnem, hogy esetleg túlcsordul.


Az illata nagyon kellemes, finom, nem erőszakos, nem tolakodó. Magnólia és fodormenta található benne. Még nem volt szerencsém igazi magnóliához, így nem tudom, hogy valóban ilyen e, de ez mindegy is, mert tetszik. 

Ezt írják róla a honlapon:

A Friss natúr tusfürdő nőknek bio magnólia és bio fodormenta kombinációjával készült
A bio magnólia-kivonat csökkenti a bőr irritációját, a pirosság, a feszülő érzés csökkenthető általa. Kiváló regeneráló hatással rendelkezik. Védi, ápolja és hidratálja, különösen az érzékeny bőrt.

A bio fodormenta-kivonat  élénkítő hatású, használata révén frissít, élénkíti a bőr vérkeringését, ami ezáltal ragyogóbb és egészségesebb lesz. Frissítő, élénkítő hatása kiváló reggeli tusfürdővé teszi.

A hátoldalon fel van tüntetve, hogy az olaj kiválhat, ezért fel kell rázni. Na, ezt tanúsíthatom is, mert amíg nem voltam itthon szépen lecsusszant az aljára. Ez nem vesz el semmit az értékéből vagy a hatásából, viszont legalább látszik, hogy tényleg van benne és nem csak duma az egész. 
Mindenmentes. Tényleg, 100%-ban természetes összetevőkből készült, állatkísérlet-, vegyszer-, SLS-, SLES-, SCS-, színezék- és parabén mentes és vegán. 


Először furcsa volt, hogy nem habzik, hisz azt szoktam meg, de hamar túltettem magam rajta. Az állaga közepesen folyós, nem sűrű, de nem is híg. Könnyű eloszlatni és ami szerintem nagyon fontos, lemosni is. Egy diónyi mennyiség bőven elég belőle. Zuhanyozás után a bőröm puha, hidratált, nem mindig érzem szükségét a testápoló használatának. Az illatát nem érzem magamon, bár attól még lehet, hogy érződik, csak én már hozzászoktam.


Következzenek a piszkos anyagiak. A szépségért meg kell szenvedni, mondják. Na, a natúr frissességért és csodás bőrért pedig meg kell fizetni. A 200 ml-es tusfürdő 1799 Forintba kerül. Igen, nem olcsó, viszont valóban nagyon jó. Meg merem kockáztatni, hogy újra fogom vásárolni(vagy ajándékba kérem khmm), annak ellenére, hogy ez már a lélektani határ fölött van számomra. 

A honlapon minden információt megtalálhattok a tusfürdőről, sőt a többi változatról is olvashattok. 

Ismeritek az Azure tusfürdőket? Próbáltátok valamelyiket?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!