SMINK° Pink spring break

Halihó lányok!

A legutóbbi sminkes poszt után azt ígértem, hogy megszaporodik a számuk. Ilyen az én szerencsém alapon, márciusban elkapott egy vírus, herpeszes lettem és még egy csomó más nyavalya is kijött rajtam, így jó időre elnapoltam a sminkelést. 
Aztán amikor már volt rá lehetőségem, nem volt ihletem. De végül mégis sikerült összehoznom ezt az általam tavaszinak nevezett sminket. 

Hihetetlenül egyszerű smink egyébként, a csavart és a különlegességét az alsó szempillasor alá felvitt, s kissé elsatírozott pink szín adja. Teljesen véletlen, hogy a rúzs majdnem teljesen ugyanolyan színű. Az arcomon pedig csak egy gyengén fedő BB krém van, így látszanak a szeplőim is.
Szerintem simán hordható hétköznap is, vagyis az én mércémbe teljesen belefér. 




Amiket használtam:
Lovely BB krém - nude
Catrice Camouflage korrektor - Ivory
Rimmel Match Perfection 2in1 korrektor és highlighter - Ivory
NYC Smooth Skin púder - Translucent
Lovely NaturalBeauty pirosító - 05

Essence Eyebrow Designer szemöldökceruza - Brown
Essence I love Stage szemhéjalap
Benecos szemhéjfesték duó - Nobeless
Beauties Factory mono - Honeymoon
Makeup Revolution Dia De Los Muertos - Redemption Is Near
Miss Sporty Kohl Kajal szemceruza - savage
Avon Big&Multiplied szempillaspirál - Brown/Black

NYX Round rúzs - Louisiana

Amúgy szeretnétek, hogy leírást is csináljak hozzá, vagy elég így is?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!