SZEMÉLYES° A hónap favoritjai - #3. Március

Halihó Lányok!

Új állandó rovatot hoztunk létre A hónap favoritjai néven. Személyes kedvenceinket, új mániáinkat fogjuk megosztani veletek minden hó utolsó/következő hó első napján. Reméljük, hogy nektek is olyan élvezetes lesz olvasni, mint nekünk megírni.
Végre megérkezett a tavasz, már alig vártuk, hogy kicsit melegedjen az idő. Mindenfelé illatos és gyönyörű virágok nyílnak, meleg napsugár csiklandozza az arcunkat. És sablonos ugyan, de igaz, elszállt ez a hónap. 


Detti
Kedvenc hallgatni-való - Lukas Graham: 7 Years most a kedvencek között szerepel, szinte minden nap meghallgatom munka közbe. Ezen kívül még mindig Punnany Massif-ot szoktam és a most március 15.én megjelent Red Bull Pilvaker szerzeményeket szoktam még hallgatni.


például:


Kedvenc néznivaló - Az elsők között Mr. Holmes szerepel, nagyon rákattantam mostanában a Sherlock Holmes történetekre így a könyvből készült idős Sherlock-ot se hagyhattam ki. Gergővel elkezdtük nézni magyarul a The Flash-t, én imádom és úgy látom neki is tetszik úgyhogy marad a sorozat a listánkon, ezen kívül elkezdtük a Star Wars-t is nézni, természetesen az új részt, mert mi még nem láttuk, de most se sikerül egybe végig nézni, még nem fejeztük be ezért ez ilyen fél kedvenc lett :)


Kedvenc olvasnivaló - Komolyan most ilyen Sherlock lázban égek és a kedvenceim között most két kötet is szerepel tőle az egyik a Sherlock Holmes  Lidércnyomás, ezt Gergőtől kaptam névnapomra. Nagyon cuki volt, szuper könyv úgyhogy örülök neki, hogy megkaptam. gőzgépek, robot páncél és minden ami szem-szájnak ingere, szerepel ebben a regényben. A következő olvasnivalóm is egy Holmes regény, ez pedig a Sherlock Holmes A selyemház titka, ez egy nagyon érdekes kaland volt, meglepődtem a végén, nem jöttem volna rá a csavarokra. Örültem, hogy ekkora meglepetést okozott. Az utolsó kötetem pedig Az útvesztő, amit igazából nem most olvasok először, újraolvasás úgyhogy nem új kedvenc, de azért még mindig nagyon tetszett a sztori.






Mesy
Kedvenc hallgatni-való - Amióta kiraktam Instagramra egy fotót a piercingemről, elkezdtek zenei kiadók és zenészek követni, szívelni a fotóimat. Nagyon érdekes és vicces is kicsit, bár nem teljesen értem. De, egy nagy pozitívuma mégis lett, rátaláltam egy kegyetlen jó zenekarra, a To the Rats and Wolves-ra. Őket hallgattam nagyon sokat, de leginkább a Ghosts-ot. Nagyon jó a szövege és a klip valami eszméletlen. 
Egy másik említésre méltó darab, amit rongyosra hallgattam a Falling in Reverse-től van. Ronnie hatalmas egyéniség, imádom a stílusát és a hangját is. A Brother olyan nekem, mint az Avenged Sevenfold So far away-e. Valakihez íródott, valakihez, aki már nincs velünk ezen a világon, éppen ezért nagyon mély a mondanivalója és nagyon megérintett engem. 



Kedvenc néznivaló - Valahogy nem igazán filmeztem-sorozatoztam ebben a hónapban, főleg a második felében nem. De két kedvencem mégis született, a filmajánlóban írtam róluk korábban. A varrónő erős fekete humorú, cseppet sem romantikus vígjáték. Nagyon-nagyon tetszett. 
A Brooklyn másabb jellegű, szinte életszagú. Imádom Tony-t és nagyon nagyot csalódtam volna, ha a vége nem olyan, mint amilyen. 

                               

Kedvenc olvasnivaló - Nem sokat olvastam, de Brandon Chen Age of Darkness című könyvéből sikerült néhány oldalt. Ide kerül, mert tetszik a kezdés és felcsigázza a gondolataimat. Blogokat és cikkeket olvastam inkább, főleg komolyabb témákkal kapcsolatban. Nem kedvenc, de sokat forgattam az angol szóbelire felkészítő könyvet. 


Kedvenc ruhadarab - A szerzeményes posztban szerepelt ez a felső, amit anyától kaptam, bár Detti választotta. Elég sokszor kaptam fel, nagyon szeretem, mert kényelmes és jól néz ki. 


Kedvenc "csajos" dolog - Igazából kettő is van. Szintén szerepeltek a szerzeményes posztban és mindkettő Avonos. A körömágybőr-ápolóról jövőhéten olvashattok tesztet, a Big&Mutiplied szempillaspirált pedig még próbálgatom, de eddig nagyon jó a véleményem róla. 


Nektek mik voltak a kedvenceitek márciusban?

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!