TESZT° Eveline Fresh & Soft micelláris folyadék

Halihó lányok!



Miután elfogyasztottam az Avon kétfázisú szemfesték lemosóját és a krémes arclemosómat, úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom egy új micellás vízzel. A pult előtt ácsorogva végül nagy nehezen az Eveline mellett döntöttem. 

Egyből lelövöm a poént,  nem szeretjük egymást. El is mondom miért.

Már akkor elkezdett megromlani a kapcsolatunk, amikor hazaérve kivettem a táskából. Gyakorlott kézzel nem a polcon legelöl álló terméket vettem le, hanem a mögötte lévőt. Tüzetesen meg sem nézve tettem a kosárba majd álltam a pénztárhoz és fizettem ki. Aztán hazaérve figyeltem fel arra, hogy bizony el van törve a kupakja.


Szerencsére nem folyt ki, de amikor a vattakorongra öntök belőle, akkor szokott kicsit szivárogni, egészen le az aljáig, így szép ragacsos foltot hagy az asztalon. A táskámba azért nem dobnám be.
Egyébként könnyű a kupakot felpattintani, szerencsére körömbarát, viszont most vettem észre, hogy hamarosan az egész le fog törni.

Térjünk át a beltartalomra. A folyadék enyhén rózsaszín, az illata olyan tipikus arctisztító illat, nem tudom megmondani, hogy mire hasonlít.
Nagyon jó dolgokat ígér: eltávolítja a bőrről a szennyeződéseket és a sminket, tonizál és hidratál. Nyugtatja és csillapítja a bőrirritációt, csökkenti a fáradtság tüneteit. És mindemellett hipoallergén. Tartalmaz D-Panthenolt és Allantoint, Hyaluron savat, A, E, F vitaminokat, Eyebright kivonatot és micellákat.

Az arcbőrről szépen leszedi a szennyeződéseket, viszont a szemsminkkel meggyűlik a baja. A szempillaspirált (pedig nem is vízállót használok) igen csak dörzsölni kell, hogy lejöjjön, és még így is úgy kelek fel reggelente, hogy fekete maszat van a szeme alatt. Sajnos ha nem figyelek oda és nem vagyok óvatos, kicsit több kerül a vattakorongra, akkor a szemebe is jut belőle és eléggé csíp. Így arctisztítás után az első dolgom a szemcsepp használata is. Ráadásul minden használat után ragad és kicsit feszül is az arcom. Sajnos a hidratáló hatásáról sem tudok beszámolni.

Összességében rossz tapasztalataim vannak vele, alig várom, hogy elhasználjam, bár meglehet, hogy ha megérkezik a másik, akkor elrakom és elő sem veszem többé, csak nagyon ínséges időkben. Egyszóval egy nagy NEM.
Egyébként 1300 Ft-ért vettem a Tescoban és ugyanennyibe került a Garnier és a Nivea micellás vize is. Inkább azokból kellett volna választanom.

Ti próbáltátok már az Eveline micellás vizeit? Melyik a kedvenc micellás vizetek?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!