KÖRÖM° Insta-manik IV.

Halihó lányok!


Hűű, nagyon régen jelentkeztem már az Insta-manikkal, készült is néhány olyan manikűr, ami a blogon egyáltalán nem szerepelt, sőt, olyan is volt, ami még Instagramra sem került fel. Sebaj, most felélesztem ezt a sorozatot!

Az utolsó négy olyan manikűrt választottam, ami nem szerepelt a blogon. Jól látszik, hogy ezalatt a cirka fél év alatt a körmöm hol rövid volt, hol hosszú. A kertészkedés és az állatokkal való játszás vagy a takarítás nálam mindig körömfenyegető tényező (béna vagyok, ennyi).Ha valakit esetleg ez zavar, akkor elnézést érte. 

#1 Februári manikűr, az Astor New Bohemiant és az Essence Jewels in the poolt használtam hozzá. Mindkettőt nagyon szeretem és egész jól illenek hozzá. 
#2 Nem olyan régi, május végén készült. Néha vannak nude korszakaim, ez a manikűr is pont egy ilyenbe esett bele. Pont az egyszerűsége tetszik benne nagyon, na meg a japán minták mindig is közel álltak a szívemhez.
#3 Szintén az egyszerűség jegyében, bár ez egy kicsit már vadabb kivitel. Imádtam hordani és sokan dicsérték. A nude lakk ugyanaz, mint az előzőnél. Talán kellene egy bejegyzést írnom róla, mert nagyon szeretem. 
#4 Ő van még most is a körmeimen, szombaton készült (akkor lettek ismét rövidek a körmeim) és még mindig ugyanolyan, mint volt. Ezt az Avon lakkot nekem találták ki, remélem sokáig lehet még majd kapni, mert már bőven hiányzik belőle. 

Nektek mi van éppen a körmötökön? Alkottatok mostanában valamit?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!