KÖRÖM° Mani-acs - Kedvenc város inspirálta manikűr

Halihó lányok!


A mai feladat sem volt éppen könnyűnk nevezhető, legalábbis nekünk sikerült megszenvednünk vele egy kicsit. 

Mesy
Nincs kedvenc városom, de a kérdésre Tokiót mondanám. De mivel az előző manikűröm is japán témájú volt, ezért most váltanom kellett. És bevallom, csaltam egy kicsit. Indiába eljutni nagy álmom és persze a Taj Mahal élőben biztos nagyon gyönyörű, így ebből kiindulva Agra városát neveztem ki a mai témámnak. Lényegében a gyönyörű színes szárik és az indiai minták szabták meg a manikűrömet. Az új BPS lemezhez nyúltam, a középső ujjamon egészen jól sikerült a stamping decal.





Detti
Nem igazán van kedvenc városom, inkább ország van, amit szeretek. Végül Rio mellett döntöttem. Egyszer biztosan el fogok jutni a karneválra. Ez adta az ötletet a manikűrömhöz is. Élénk színek és tollak. Mesy új lemezével nyomdáztam a pávatoll mintát.




A többiek manikűrjei:


Mesy és Detti :)

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Mindkettőtök manikűrje szép lett, és hát a japán mániám miatt a Tokió inspirálta különösen kedvenc :)
    Én meg sikeresen elfelejtettem, hogy ma kellett volna megírni a bejegyzést (még a manikűr sincs készen XD), de holnap pótolom én is a fordulót.

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!