SMINK° Good girl or Bad girl

Halihó lányok!



Millió és egy éve nem volt már smink a blogon, így most kettőt is hoztam. Vagyis egyet, és annak a továbbfejlesztett változatát. Na, értitek, ugye?
Egyébként a címet az Essence Goog girl-bad girl kollekciója adta, ugyanis két terméküket is használtam. Itt-ott Rossmann-okban még lehet találni belőlük akciósan.

Good girl
Avagy a hétköznapi smink. A szememre mályvás árnyalatok kerültek és kis barnával, az arcomra egy rózsás pirosító és az ajkaimra egy természetes rúzs. Nagyon egyszerű és gyors. Nem mondom, hogy no-makeup, mert valamennyire látszik, ha olyan a fény, de nagyon kis gyenge, tavaszias smink.  




Felhasznált termékek:
NYC Smooth Skin porpúder - Translucent
Catrice Camouflage korrektor - Ivory
Lovely ásványi pirosító - 05
Essence Eyebrow designer - Brown
Rimmel szájkontúrceruza - Wine
Alverde áttetsző szemöldökformázó gél
Essence I love stage szemhéjalapozó
Makeup Revolution Dia De Los Muertos paletta - Theres No Time To Waste, There Is Alwasy A Way Back, Comeback Queen, Go And Get The World, Love Life
Rimmel Wonder'full szempillasprál - Extreme black
Essence ajakrúzs - All about cupcake


Bad girl
Buliba vagy koncertre, bár én simán viselem akkor is, ha csak vásárolni megyek. Az emberek ugyan megnéznek, de kit érdekel?
Az előbbi sminket egészítettem ki egy tusvonallal, egy kis arckontúrral és egy durvább rúzzsal. Egyébként annyi csalás azért van benne, hogy a tusvonalat nem tussal húztam, hanem egy Catrice monot használtam erre a célra. Nagyon jól működik, estig a helyén marad. Mostanában jobban szeretem ezt a szürkés vonalat, mint a feketét. 




Felhasznált termékek(az előzőekkel együtt):
Alverde duó arcpirosító - Güldener Herbst
Catrice mono - Hip Hop On The Tree Top
Essence Good girl Bad girl ajakrúzs - It wasn't me!


Használt lakkok:
Essence Good girl Bad girl - Good girls wear peach
Catrice - Black to the routes
Miss Sporty Check Matte

A hajamat ne nézzétek most lesz festve és hajmosás után a babahajak önálló életet élnek egy napig legalább. 
Szerintem én jó lány és rossz lány is vagyok, mikor melyikhez van kedvem. Most leginkább a rossz lány korszakomat élem, bár, mikor hogy. De most ismét megfogadtam, hogy többet fogok sminkelni és gyakorolni, sajnálom szegény palettáimat, hogy csak a fiókjukban porosodnak. 

Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Nekem a jó lányos változat tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Nálam hangulatfüggő, hogy melyik tetszik jobban :)

      Törlés
  2. Hű nagyon tetszik mindkettő, gyönyörű a 2. rúzs:)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!