SZEMÉLYES° Önismereti TAG

Halihó lányok!


Szilvinél találtuk ezt a TAG-et még június végén, nagyon megtetszett és úgy döntöttünk, hogy mi is kitöltjük. 



1. Mi az, amit ma meg tudsz tenni, de tavaly még nem voltál rá képes? 

Mesy: Rögtön az első kérdés kifogott rajtam. Hmmm.... fel tudom mutatni a sikeres angol írásbeli nyelvvizsgámat, le tudok írni néhány hiraganát, és nemet tudok mondani a drogériában az engem szólítgató, csábítgató körömlakkoknak és sminkcuccoknak. 
Detti: Elmondhatom hogy főiskolára járok és egy nagyvállalatnál dolgozom, ahol hatalmas tapasztalatra tettem szert! Ez a sok tapasztalat pedig csak a további éveimet fogja megkönnyíteni. Képes vagyok önállóságra és képes vagyok tovább gondolni pár évvel az életemet. Elindultam egy rögös úton és erre nagyon büszke vagyok.

2. Hogyan állítanád fontossági sorrendbe a következő szavakat: boldogság, pénz, szerelem, egészség, hírnév? 

Mesy: Boldogság, szerelem, egészség, pénz, hírnév.
Detti: Boldogság, egészség, szerelem, pénz, hírnév

3. Egyetlen mondatban válaszolj: ki vagy te?

Mesy: Egy vagyok a sok közül, s mégis, önmagam vagyok.
Detti: Egy átlagos lány vagyok, akinek nagy álmai vannak, amiket megpróbál elérni.

4. Miről szeretnél ismert lenni? 

Mesy: Nem is tudom. Nem vágyom hírnévre, de mégis meg kell válaszolnom ezt a kérdést. Talán arról, hogy jó hallgatóság és tanácsadó vagyok. 
Detti: Szeretném ha magán emberként barátságos, kedves embernek ismernének meg és szívesen fordulnának hozzám tanácsért. A munkahelyemen pedig szeretném, ha elismernének a munkámban. :)

5. Ki az, aki mellett jobban érzed magad a bőrödben? 

Mesy: A családom és a barátaim mellett. Nem kell visszafognom magam, hülyéskedhetek, ellazulhatok, hisz ők ismernek. 
Detti: Én is a családom és a barátaim körében érzem jól magam. Velük önmagam lehetek.

6. Mi az a 3 tulajdonság, ami a legfontosabb számodra a barátságban? 

Mesy: Őszinteség, bizalom és jó humorérzék. Nincs szükségem olyan barátra, aki titkolózik előttem vagy nem meri megmondani, ha valamiről más a véleménye. A humor is fontos, hiszen az élet unalmas lenne egy kis élcelődés-viccelődés nélkül.
Detti: Először is hogy valamilyen szinten összhangban legyünk, legyen közös témánk, és bármikor számíthassunk egymásra.

7. Mit gondolnak mások rólad, ami egyáltalán nem igaz?

Mesy: Nem tudom, mit gondolnak rólam az emberek? Talán az, hogy gyengének és törékenynek hisznek, pedig csak alacsony vagyok.
Detti: Nem tudom mit gondolnak rólam mások, odáig soha nem jutunk el hogy ezt megosszák velem :D

8. Mi az a dolog, amit egy hajótörés esetén sem tudnál elveszíteni, amit senki sem vehetne el tőled?

Mesy: Az akaratomat arra vonatkozóan, hogy túl fogom élni és haza fogok jutni a családomhoz. Aztán lehet, hogy én leszek a modern Robinson.
Detti: Nálam is ugyan ez a hitet nem vehetné el, hogy haza jutok onnan.

9. Ha lehetne egy üzeneted, amit az egész világ számára eljuttathatsz, mi lenne az?

Mesy: "Ne tégy másokkal olyat, amit magad is nehezen viselnél el." (tibeti mondás)
Detti: "Az élet egy út melyet magadnak taposol." (ősi kínai közmondás)
  
10. Mi az, amire azt mondtad, hogy soha, és a végén mégis megtetted?

Mesy: Pár évvel ezelőtt váltig állítottam, hogy én életem végéig Magyarországon fogok élni és soha nem költöznék külföldre. Most viszont alig várom, hogy végre Nagy-Britanniába költözzünk. Már csak a piszkos anyagiak tartanak vissza minket.
Detti: Régen azt mondtam hogy soha nem fogok halat enni, ma pedig már imádom :D

11. Mi az, amiről teljesen más véleménnyel voltál 5 évvel ezelőtt?

Mesy: A gyerekvállalásról. Azt gondoltam, hogy ilyenkor, egy évvel az esküvő után már legalább várandós leszek. Korán szerettem volna az első babát, de most már másképp gondolkozom. Sok olyan dolog van, amit addig szeretnék megtenni, amíg még nincsen gyermekem.
Detti: Így hirtelen nem tudnék egy dolgot kiemelni. Régen sok mindenről máshogy gondolkodtam, csak 14 éves voltam. 

12. Van bakancslistád?

Mesy: Csak bakancslistaszerűségem van. Olyan dolgok szerepelnek rajta, mint eljutni Japánba, Indiába, Gackt és One Ok Rock koncertre menni, tetováltatni, japán és koreai nyelvet tanulni /folyamatban/ és hasonlók. Szóval nem lista, bár most hogy belegondolok, lehet, hogy le is írom. 
Detti: Nekem sincsen így lejegyezve hogy mit szeretnék megtenni, annyi minden van, hogy nem lenne elég egy lap :D

13. Mennyire vagy előítéletes? 

Mesy: Igyekszem nem az lenni, de néha mégis előfordul. Tanultam a szó jelentését és azt is tudom, hogy a legtöbbet a környezetünktől tanuljuk el. Viszont csodás érzés, ha sikerül megdönteni őket.  
Detti: Vannak dolgok amikben előítéletes vagyok, de próbálok változtatni rajta. Szerintem elég jól haladok, de azért még van hova fejlődni.

14. Mit gondolsz, mi az, amire a modern társadalomnak nincs is szüksége?

Mesy: Pénzre. Persze, ez brutálisnak és banálisnak hangzik, de az egész világon minden baj és nézetkülönbség okozója a pénz. Akinek nincs, vagy kevés van, többet akar, akinek sok van, még sokkal többet akar. 
Detti: Nem is tudom, talán igaza van Mesinek, nem tudnék én se mást megemlíteni.

15. Ha visszamehetnél az időben és elmondhatnál valamit az egykori önmagadnak, mi lenne az? 

Mesy: Nem tudom, talán semmi. Visszagondolva, ha elárulnék valamit a múltbéli énemnek, akkor nem így alakulna az életem. Szóval kövesse el ugyanazokat a hibákat, amiket én is elkövettem. 
Detti: Apró hibákat mindenki elkövet, olyan nagy hibát még nem vétettem mit tényleg megszeretnék változtatni. Talán ha vissza mennék annyit mondanék hogy csinálj mindent úgy ahogy eddig, én most jól megvagyok :D

Reméljük tetszet ez a kis önismereti TAG.
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!