{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc zenék

Halihó lányok!

Figyelem, rengeteg jó zene következik!
Ma egy igazán jó kis témát hoztunk nektek, hiszen ha zenéről van szó, az csak jó lehet. Egyébként nemrég töltöttünk ki egy zenés TAG-et, emlékeztek rá? Na ez is valami hasonló lesz, csak most a kedvenceinket mutatjuk meg nektek. 


Mesy
Egyszerre nehéz és könnyű ez a feladat, mert sok kedvencem van és soha nem érnék a végére a listának, ha mindet be szeretném mutatni nektek. Ezért úgy döntöttem, hogy 8 muzsikát mutatok meg, némelyikhez írok magyarázatot, némelyikhez nem. Ja, és nem állítottam sorrendet, csak ami eszembe jutott.

Gyönyörű és elég komoly háttértörténete van. Talán ezért is tetszik annyira.


Egészen új kedvencem. Általában elég szélsőséges érzelmeket vált ki az emberekből már csak a neve is, de szerintem érdemes egy esélyt adni neki. Vannak nagyon jó zenéi, szerintem.


Szerintem életem végéig nosztalgikus hangulatba fogok kerülni ettől a zenétől. Annyi szép emlékem van abból a korszakból, amikor csak úgy hajigáltuk a pénzt a zenegépbe, hogy üssük az asztalt/kongát/bármit.


Nincs hozzáfűzni valóm.



Valahogy belezsongtam ebbe a számba.


Először nem tetszett. Aztán meghallgattam még egyszer. És még egyszer. És még százszor.


Úgy imádom a csaj hangját!

Nagyon régi kedvenc, annyira csodálatos mind a vers, mind a dal.



Detti
Elég nehéz nekem ez a VKP, mert nagyon sok zenét szeretek. Nem tudja eldönteni az ember, hogy a sok zene közül, melyik is az amit ki tudna emelni. De megpróbálom megmutatni nektek a legkedvesebbeket.

Ez a zene mostanában kezdett a kedvencemmé válni. A dalszöveg nagyon jó és a klip is, tetszik, hogy az énekes be vállalta ezt.

Ez a zene az idei nyárra emlékeztet. Nagyon jól éreztem magam és mindig jó dolgok fognak erről eszembe jutni.

Ezt a dalt nagyon szeretjük barátommal, mindig együtt hallgatjuk. Nagyon megszerettem,meg egyébként is a zenekart is imádom.


Ezt a számot is nagyon szeretem, de itt is a klip fogott meg igazán. Nagyon viccesnek találom, hogy az énekes a cicájával iszik :D Hatalmas.


Végül pedig következzen az én kedvenc anime zeném. Imádom ezt az animét és az énekest is.


Reméljük tetszett!
A többiek kedvenceit se felejtsétek el meghallgatni:



Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

12 megjegyzés

  1. Huh lányok! :D Egy kicsit nosztalgiáztam, amikor még rocker voltam, imádtam ezeket a számokat :) De ma már megszelídültem... na nem annyira, a SOAD, Depresszió, Iron Maiden még most is megy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam az ilyen zene soha nem megy ki a divatból, csak néha háttérbe szorul :D

      Törlés
  2. Ed Sheeran zenéi nálunk is nagy kedvencek:)

    VálaszTörlés
  3. Hát én eddig nem ismertem Marilyn Manson lírai énjét, köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  4. Sevenfold *_* és animék... :3 Most találtam csak a blogotokra, de azt hiszem elnézelődök még:)

    Nina
    ambivalentina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. NaNa ♥♥♥ imádom az animét is és ezt a dalt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon csípem, nem csak te és Detti :D

      Törlés
  6. Ahhh Ed Sheeran az egyik kedvencem *-* :DD
    http://the-lists-of-everything.blogger.hu

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!