TESZT° Rival de Loop tisztítóhab

Halihó lányok!


A Rival de Loop egy olyan márka, ami talán kicsit háttérbe tolódott a nagy tömegben, keveset hallani és olvasni róla. Ezt szeretném most egy kicsit kompenzálni, mert belefutottam egy egészen jó termékükbe.

A leírása szerint ginko és uborka kivonatot tartalmaz, száraz és érzékeny bőrre javasolt. Tisztítja a bőrt és friss, tiszta érzést biztosít. Az arc, a nyak és a dekoltázs tisztítására ajánlják. 
Leginkább kíváncsiságból vettem meg, ugyanis eddig még nem próbáltam tisztítóhabot, bár azt hiszem, hogy több márkánál is megtalálható ez a fajta termék.

A flakon műanyag és 150 ml folyadékot tartalmaz, emellett pedig egy Vegan címke is fel van tüntetve rajta. Tetszik a pumpás adagolófej, így könnyű a megfelelő mennyiséget belőni. 
Kellemes az illata, de nem tudom beazonosítani, hogy mire emlékeztet. Használat után egy kis ideig még érezhető. 


Kinyomva valóban hab állagú, könnyen el lehet oszlatni a bőrön. 
Én este használom zuhanyozás után. Leszedi a maradék sminket, frissíti és puhítja a bőrömet. Az első pár alkalom során kicsit feszült tőle az arcbőröm, de aztán megszokta és már nincsen vele problémám. 
Nem okozott semmilyen kiütést és pirosodást sem, sőt, mintha kevesebb mitesszerem lenne, mint korábban. Körülbelül 1 hónapja használom és még alig fogyott belőle.
Az ára is nagyon baráti, nem vagyok benne teljesen biztos, de azt hiszem, olyan 1000 Ft körül volt.

Csak azt tudom, mondani, hogy egy egészen jó arctisztító, így mindenképpen ajánlom kipróbálásra. Ezután én is többször fogok szétnézni a Rival de Loop termékek között.

Ismeritek a márkát? Esetleg próbáltátok is?

puszi, Mesy 

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!