Makeup Revolution-Dia de los Muertos

Halihó lányok!


Biztos vagyok benne, hogy mindenki hallott vagy olvasott már a Makeup Revolution márkáról. Amikor a Pinkpanda behozta őket hozzánk, elárasztotta a blogvilágot. Akkor úgy voltam vele, hogy semmi nem fogott meg. Aztán megláttam. Megtetszett. Végül meg is rendeltem.

Azért nem írtam, hogy teszt vagy színminták, mert most csak néhány képet szeretnék mutatni nektek róla. Amolyan beharangozónak, vagy érdeklődés felkeltésnek szánom. Értitek.
Hogy őszinte legyek, először a papírtokba szerelmesedtem bele. Nagyon bírom a cukorkoponyákat. Aztán abban reménykedtem, hogy belül is olyan csodás, mint amilyennek képzeltem.  
Nem mondok most véleményt, mert jelenleg is tesztelgetem, de hamarosan ez is megtörténik.


Éljen, minden szín kapott nevet!

Itt a legélethűbbek a színek

Hamarosan hozom a színmintákat is, remélem már várjátok.

Nektek van Makeup Revolution terméketek?
puszi, Mesy  

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Jaj, ezekkel a palettákkal már régóta szemezek, úgyhogy én várom a színmintákat, na meg a sminkeket :-)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!