KÖRÖM° Mani-acs - Manikűr a kedvenc színeddel

Halihó lányok!


Ismét alkot a csapat, ezúttal a kedvenc színünkkel kellett manikűrt készíteni.

Mesy
Szerintem nincs olyan ember a világon, akinek csak egy darab kedvenc színe van. Én is inkább színköröket és csoportokat szeretek, nem csak egyetlen egyet. Ezek pedig a kékek és a türkizek. Most inkább a kék felé orientálódtam.
Alapnak a Zoya Sailort használtam, erre nyomdáztam a Rimmel Pillow talk világoskék lakkjával. Ezt a nyomdalemezt még csak próbálgatom, sajnos most sem lett tökéletes a minta, de egészen tűrhető. Remélem hamarosan jobb lesz.


Detti
Kedvenc színemnek a natút választottam mert szerintem az a szín megy mindenhez. Bármivel fel lehet dobni és minden ruhadarabhoz jól illik ezért maradtam ennál az alap színnél.
Nude lakknak az Avon Hollywood - Beige drive in lakkját választottam, amit Mesy nem rég vásárolt. Nagyon tetszik, lehet én is be fogom szerezni magamnak. Nem akartam, hogy teljesen nude legyen, ezért a gyűrűs ujjamra pedig a Golden Rose Jolly Jewels 115-ös színét választottam. Ez is a Mesy lakkja, nemrég nyerte egy nyereményjátékon. 



Nézzétek meg a többiek kedvenc színével készült manikűrjét is:


Reméljük tetszett nektek!
puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Mindkettőtöké tetszik, de talán Mesy-é egy kicsit jobban a sötét színválasztás miatt :P Én az ilyesmikbe könnyen beleszeretek.

    VálaszTörlés
  2. Mindkettőtöké tetszik, de a Dettié azért picit jobban ,mert én is a rózsaszín és világos színeket kedvelem :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!