Hét könyves főbűn TAG

Halihó lányok!

Ma egy könnyű kis olvasmányt (haha) hoztunk nektek, így hét indításként pont megfelelő. Na, ki szeret bűnözni?



KAPZSISÁG - Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?

Detti - Őszintén bevallom a legolcsóbb könyvem az új német könyvem. A sulis cuccokon ahogy csak tudtam spóroltam. A német könyvet konkrétan 1000 Ft-ért vettem meg. (eredeti ár 3800ft) A legdrágább könyvemet pedig nem is én vettem, hanem kaptam Mesytől. Ez a könyv a New Moon ami 4000ft. (Igeeen nekem is megvan, de csak ez az egy kötet, mert ezt a részt szeretem a legjobban)

Mesy - A legolcsóbb könyvem egyértelműen a Natsuo Kirinio Joshinki-je, kemény 500 Ft-ért jutottam hozzá. A legdrágább talán a Rovásember volt, nem tudom biztosan.

HARAG - Melyik szerzővel állsz utálom/szeretem viszonyban?

Detti - Hát egyértelműen Cassandra Clare-val. Imádom az írásait, a kedvenc könyv sorozatom a Csontváros, de amilyen csavarokat bele visz néha már utálom ezt a nőt. :D

Mesy - Hmm, nagyon jó kérdés. Talán Robert Merle az, akit egyszerre imádok és küldöm el a balfenébe. Eddig két könyvet olvastam tőle, a Madrapur-t, ami maga a tömény unalom és a Védett férfiakat, ami pedig nálam alapműnek számít.

FALÁNKSÁG - Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?

Detti - Nalini Singh: Egy világ két faj állandó küzdelem könyvsorozatát már háromszor végig olvastam, már amennyire végig lehet egy félig lefordított sorozatot. Sajnos még nem jött ki minden rész magyarul, angolul meg nem tudok. Nagyon várom már, hogy folytassák.

Mesy - Ne nevessetek, de a Mary Poppinst négyszer olvastam el. Gyerekkoromban nagyon szerettem. Van ám másik is, a Büszkeség is balítélet is dobogós, azt hiszem azt háromszor olvastam és még jó párszor fogom az életem során.
LUSTASÁG - Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

Detti - Andrew Lucas Mcilroy: Az álmokon túl című könyvét már kétszer kezdtem újra, de még a feléig se jutottam el. Igen lusta voltam végig olvasni. Pedig jó könyvnek tűnik, de még se megy. 

Mesy - A nyomorultak. Annyira kedv kérdése nálam, hogy átszellemüljek abba a francia filozófiába, hogy szinte sehogy sem állok vele. Sajnos.

BÜSZKESÉG - Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Detti - Ilyen könyv nincs :D
Mesy - Nincs ilyen, ámbár egy barátommal szoktam könyvekről beszélgetni.

BUJASÁG - Mely tulajdonságokat találod a legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?

Detti - Leginkább az tétszik, hogy a két főszereplő a könyv végére mindig megváltoztatja egy kicsit egymást. A történet végére más képet kapunk róluk.
Férfi: domináns személyiség. Ez meglátszik kívül belül is a mintázott karakteren. Külsőségben mindig tetszik a jó megjelenés és a borosta. Belsőségben a dominancián kívül az őszinteség és a kedvesség az ami nagyon tetszik. 
Nő: Csinos, jó megjelenésű külsőleg. Belsőleg egy határozott nő, nem szeretem a félénk főhősöket, maximum az elején, de utána bátrabbnak kell lenniük. Legyenek céljaik és változtassanak.

Mesy - Szeretek sablonos lenni néha. Éppen ezért a kissé rossz férfiakat és a kissé romantikus nőket szeretem egy könyvben. Persze ez függ az adott alkotás műfajától s stílusától is.

IRIGYSÉG - Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

Detti - Nalini Singh vagy Cassandra Clare könyveket :D Az összeset szeretném :D


Mesy - Szerintem ha elkezdeném sorolni, akkor soha nem érnék a végére. Éppen ezért megnézhetitek a molyos kívánságlistámat ITT. Nem teljes, koránt sem, de nincs időm könyvek után áhítozni mostanában.


Reméljük, hogy tetszett ez a bejegyzés is!

Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!