°AJÁNLÓ - Anthon Horowitz: A selyemház titka

Halihó lányok!

Hatalmas kíváncsisággal álltam ehhez a könyvhöz, mert imádom Sherlock Holmes kalandjait a filmvászon, bár még egy könyvét se olvastam. Tudom, hogy nem ezzel kellett volna kezdenem, de barhol olvastam róla, mindenhol istenitették.

A történet:
Az események, amelyeket leírni készülök, túl szörnyűségesek, túl döbbenetesek voltak ahhoz, hogy nyomtatásban megjelenhessenek. Még ma is azok. Ha elkészültem, már amennyiben lesz erőm bevégezni a munkát, becsomagoltatom a kéziratot, és azt az utasítást adom mellé, hogy a csomagot száz évig tilos kinyitni. El sem képzelhető, milyen lesz akkor a világ, meddig jut el addigra az emberiség, de a jövőbeni olvasók talán edzettebb lélekkel viselik majd el a romlottság elborzasztó képeit, mint az én közönségem tenné. Az utókornak hagyom hát örökül Sherlock Holmes utolsó portréját és a valóság egy olyan arcát, ami mindeddig rejtve volt. - Dr. Watson

És tényleg igazuk volt az embereknek, nagyon élvezhető volt. Dr. Watson meséli el a történetet és így mindent az ő szemszögéből fogunk látni. Az író eddig gyerekkönyvekkel volt ismert a magyar könyv piacon, de ezzel most hatalmasat váltott. Tényleg felnőtteknek íródott, nagyon részletesek a gyilkosságok. Szerintem teljesm hihetően van leírva minden, oda tudtam képzelni magam minden szituációba. Az író elérte, hogy a könyv végéig ne jöjjünk rá, hogy ki a gyilkos. Bár én mindig próbáltam találgatni. 
Igazából a történet leírása semmit nem mond el a könyvről, tele van fordulatokkal, hatalmas csattanókkal. Tényleg csak faltam és faltam a sorokat.
Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom!

Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!