°AJÁNLÓ - Takami Koshun: Battle Royale

Halihó lányok!

Ez az én első könyvem a februári könyvkihívásból. Nem felejtettem el, hogy ebben a hónapban is folytatódik a kihívás, csak éppen ara se volt időm, hogy levegőt vegyek. Örültem, hogy eltudtam olvasni a könyveket, de még véleményt nem írtam róluk. 


Azért ezt a könyvet választottam elsőnek, mert már nagyon érdekelt, hogy milyen is lehet ez a Mesi által annyira kedvelt könyv. Soha nem olvastam még japán könyvet ezért még nagyobb kíváncsisággal kezdtem bele az olvasásba. 
Nagyon érdekes a története, borzasztó részletesen tudott néha fogalmazni az író és ezért meg is érdemli azt a bizonyos +18-at a borítón. 

A történet:
Valahol, valamikor egy diktatórikus távol-keleti országban, az állami vezetők kegyetlen kísérletet eszelnek ki: negyvenkét középiskolást egy lakatlan szigeten arra kényszerítenek, hogy életre-halálra megvívjanak egymással. Géppisztolytól kezdve a sarlón át a konyhai étkészletből származó villáig, bármilyen fegyver a rendelkezésükre áll… A Programnak csak egyetlen túlélője lehet: a győztes.




Erre a bizonyos kísérletre, most a 3/b osztály lett kiválasztva. Szörnyű vérengzés veszi kezdetét, kezdetben még azt gondolják, hogy ők ezt nem fogják megtenni, de mégis mindig akad valaki aki fél, dühös, vagy egyszerűen csak győzni akar. Szerintem a karakter leírás tökéletes volt, mindenkit kívülről belülről megismertem. Minden nagyon részletesen és pontosan ábrázolva van aminek néha nagyon örülök máskor meg úristen ezt miért.. Nagyon tetszik, hogy sok szemszögéől látjuk a dolgokat. Nem egyetlen egy szereplőről szól a könyv, hanem az író próbálta megfogni több diák gondolatát, felfogását.
Örülök, hogy elolvastam ezt a könyvet, megérte!

Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!