{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Szülinapi kiadás

Halihó lányok!

Úgy döntöttünk, hogy saját témánknak magát a VKP-t választjuk. Ezt úgy kell érteni, hogy elmeséljük nektek mit szerettünk eddig a legjobban és a legkevésbé a VKP-ban és úgy összességében mi a véleményünk róla. 

Detti
Az én érzéseim elég vegyesek a VKP-val kapcsolatban. Voltak olyan témák amik nagyon tetszettek és voltak olyanok is amik kevésbé, de összességében nagy kihívást jelentett minden egyes poszt megírása. A kihívást jó értelemben értem, mert mindig el kellett gondolkodnom rajta mi is legyen a válaszom az adott témára, nem csak random írtam valami hülyeséget.
Sok kedvenc posztom volt ezidáig, de hogy egykettőt említsek, pl az Üzenet a kedvenc bloggerednek, Házi kedvencek, Kedvenc sorozat.
Azok pedig amiket a legrosszabbnak tartottam, azok többnyire elgondolkodtató témák voltak. Ilyen pl. A Boldogság, Egyedüllét, stb.
Összességében imádom a VKP-t, már amikor megtudom írni őket, mert sajnos nem mindig sikerült. Viszont amiket megírtam azok mindig nagyon tetszetteknés megmaradtak bennem.

Mesy
Ha jól emlékszem, az elsők között voltunk, akik csatlakoztak a kezdeményezéshez. Nagyon tetszett ez ötlet, amit Szilvi felvázolt, így gy kis tanácskozás után bele is vágtunk.
Sok új blogot sikerült megismernek a VKP-s csoport által, és örülök annak, hogy néhányan minket is felfedeztek időközben. 
Voltak kedvenc témáim is, például az Üzenet a kedvenc bloggerednek. Szerintem egy nagyon szép gesztus az, ha nyíltan kimondjuk, hogy miért szeretjük őt annyira. A visszajelzésekből ítélve mindenki meghatódott és valószínűleg ez is volt a cél.  
Nagyon szerettem még a Kedvenc zenéről és a Kedvenc gyerekkori könyvről szóló témát is. Ez a két tényező sokat elárul az emberekről. Ahogy észrevettem, elég sokaknak volt hasonló az ízlése.
Nem volt olyan téma amit nem szerettem, csak olyan, ami jobban elgondolkodtatott.
Igen, kihagytunk néhány fordulót, ami nagyon sajnálunk, de nem mindig jött össze időre. 

Azt hiszem, hogy sikerült az, amit Szilvi eltervezett: összehozta a bloggereket. Köszönjük, hogy ennek mi is a részesei lehetünk. Még sok évig szeretnénk minden második szerdán VKP posztot írni.



puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!