KÖRÖM° Mani-acs - Állatminta

Halihó lányok!


A mai Mani-acs témája az örök és megunhatatlan állatminta.



Detti
Engem teljesen megihletett a főkép és maradtam én is a leopárd mintánál. Egy kicsit azért változtattam rajta, például a színek teljesen mások, mint egy igazi leopárdnál. Én egy kicsit csajosabbra vettem a figurát. 
Egy rózsaszín alapot használtam, ami a Flormal Neon colors N010-névre hallgat. Erre pedig a mintát egy sötét és egy világos lila színnel kentem fel. Ezek a lakkok pedig az Astor 267 purple queen (sötét) és a Rosen Nail 012 színű körömlakkok.



Szerintem cuki lett a maga nemében. Nincs ecsetem és pontozóm, ezért fogpiszkálót használtam a műveletre. Elég jól elboldogultam vele szerintem. Készítettem egy vakus képet is, úgy már kicsit ijesztő a színe. :D


Mesy

Valami olyasmit szerettem volna, amit ég nem készítettem és nem az a szokványos állatos minta. Először a kígyóban, majd a halpikkelyekben gondolkodtam. Rengeteg inspirációs képet néztem meg, mire eldöntöttem, hogy az egyszerű, ám látványos madaras körmök mellett teszem le a voksomat.



A többiek állatos körmeit is nézzétek meg:

puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

5 megjegyzés

  1. Mindkettő nagyon tetszik, a leopárdos igazi klasszikus, a madaras meg nagyon ötletes :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépe! Örülünk, hogy tetszenek a manikűrök :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépe! Örülünk, hogy tetszenek a manikűrök :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!