KÖRÖM° - Virág mintás manikűr

Halihó lányok!


Ma nem igazán tudtam mit kezdeni magammal ezért elég hamar eszembe jutott, hogy írni kellene egy posztot. Az utóbbi időben én csak a könyvekről írtam, ezért tudtam, hogy kell valami más is. Így pattant kia fejemből egy mani, a jelenlegi kedvenc körömlakkommal (Igen, és most nem a nude körömlakkokről van szó:D). 



A kedvenc körömlakkom pedig a Golden Rose matte velvet 104 árnyalatú lakkja. Imáom, annyira szép színe van és nem mellesleg kék! Gondolo így nektek is egyértlemű, hogy ez lett az alapja a maninak.  Erre pedig pici, cuki virágot festettem. Ehhez kellet a másik két Essence lakk. A Show your feet - 13 iced mint frappé lett a virág szirma. A szirmok közepére pedig a Special effect! topper - 10 glorious aquarius hatszög alakú flitterei kerültek. A virágot csak a mutató és a gyűrűs ujjamra készítettem el, így szerintem nem lett tulzás.A végén pedig egy fedőlakk került minden körmömre. 




 
Vakuval is készült kép

Cuki kategóriába sorolnám, de nekem tetszik. Valami ilyesmi volt az elképzelésem, csak kicsit nagyobb lett a virág mint ahogy elsőre terveztem. Nekem egyszerre hozza a tavasz és a tél érzetet hiszen virágokat készítettem amik tavasszal nyílnak, a kék színek pedig inkább a télre emlékeztetik az embert.

Remélem tetszik a bejegyzés és a mani is.
Puszi Detti :)

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik az a kék lakk és a minta is szuper lett!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon szeretem ezt a lakkot és örülök ha sikerült a minta! :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!