{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Bűnös élvezetek

Halihó lányok!


Mára ismét érdekes feladatot sorsolt nekünk Szilvi, a bűnös élvezeteinkről kell vallanunk nektek.

Mesy
Kinek mi a bűnös élvezet, nemde? Régen cigiztem, de már 4 éve leszoktam. Sikeresen megszabadultam az egyetlen bűnös élvezetemtől. Mert szerintem önmagában az, hogy szeretem a kávét és a teát, vagy az édességet, nem jelenti azt, hogy ezek bűnös élvezetek lennének. 


Viszont bizonyos helyzetekben azok:
Bűnös, ha este vacsora után az ágyban még chipset vagy csokit eszem. 
Bűnös, ha megfogadom, hogy visszafogom a nassolást, de azért még így is megeszek néhány kocka csokit. Bűnös, ha tudom, hogy már nem kellene a harmadik vagy negyedik tejeskávé, de mégis megiszom. 
És ugyanúgy bűnös élvezet az is, ha edzés helyett filmet nézek, játszok vagy lustaságból nem viszem el a kutyát sétálni. 
Ilyenkor mindig bűntudatom van és megfogadom, hogy legközelebb máshogy lesz, de persze ez nem így van. De talán most, hogy mindezt leírtam és bárki láthatja, tudok majd változtatni.

Detti
Túl hosszú a lista! Na jó nem :D
Igazából szerintem minden csak akkor bűnös ha túlzásba visszük. Szerintem én már változtattam annyit, hogy nincsenek nagyon bűnös élvezeteim. Barátom szokott néha rávenni a gyors kajára és a rágcsira, de akkor is már nagyon rosszul érzem magam, hogy mennyit ettem. Valamiről önszántamból mondtam le, valamire már csak egyszerűen nincs időm.

Bűnös élvezetnek számított régen a film, sorozat őrületem, ami mára szinte teljesen eltűnt. Én igazán sajnálom, hogy ez történt mert imádtam filmeket nézni, de sajnos ma már nem sok időm van rá. Főleg komolyabb, tartalmasabb filmet nem tudok nézni, mert mire időm lenne rá, már fáradt az agyam.

Bűnös élvezetnek számított régen a kávé és tea imádatom, ami mára szintén csak megcsappant. Csak reggelente iszok egy kis tejeskávét és délután néha cappuccinot, ha úgy van kedvem,de ez is egyre ritkább.


Bűnös élvezet volt régen a süti imádatom is. Nagyon sok sütit ettem, látszott is. Újabban megint elkezdtem majszolgatni, de azért már próbálok oda figyelni rá.

Reméljük tetszett! Ezek voltak a mi bűnös élvezeteink.

A többiek írásait itt találjátok:
1. Mike (thinzmikelikes)
2. Suz'n (Suz'n világa)
3. natUShka (A cup of my life)
4. Szilvi (Pillecukor blog)
5. Ellie (Kék álmok városa)
6. Réku (...only a girl...)

Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. jaj úgy megkívántam a teát, iszok is egyet :D nekem kávé, nasi, jó kalóriás gyorséttermi, vagy otthoni zsíros magyaros kaják szintén... és a körömlakk :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!