SMINK° Pink wink

Halihó lányok!


Ismét egy kis csavarral megspékelt natúr sminket hoztam. Szeretem egy kis élénk színnel feldobni az összképet, jelen esetben ez egy erős pink rúzs. A szememhez pedig a spirált kivéve csak Catrice termékeket használtam, egyébként teljesen véletlenül. 

Annyira meleg volt aznap, amikor a sminket készítettem, hogy nem raktam semmit az arcomra, csak egy kis hidratálót és a szemem alatti karikákra korrektort. Ja és púdert, hogy ne csillogjon annyira az arcom. 
A szememre is korrektort használtam alapnak. Az egész mozgó részre felvittem világos, csillámos barna árnyalatot, majd sötétbarnát ütögettem fel a mélyítővonalba és a szemem külső részére. Ezután kicsit elsatíroztam. Fekete szemhéjpúderrel húztam a szempilláim tövébe vonalat, a végét cicásra hagytam. Az alsó szempilláim alá kék árnyalatot használtam, egészen a fekete vonal végéig húztam. Direkt nem használtam tust vagy ceruzát, halvány, satírozott hatású sminket szerettem volna készíteni. A belső szemzugba és a szemöldököm alá világos, aranyos árnyalatot használtam. A pilláimra két réteg fekete spirál került.
Viszont rájöttem, hogy nincsen kék szemceruzám, ezt a hiányosságot sürgősen pótolni kell!
A számat előbb kontúroztam ceruzával, majd ki is töltöttem vele. Erre került még egy réteg hasonló színű rúzs. 





Használt termékek:
Essence Stay natural korrektor - Soft Honey
NYC Smooth Skin púder - Translucent
Alverde pirosító duó - Güldener Herbst
Kiss Kiss kétvégű szemöldökceruza

Catrice Absolute Eye mono - It's Toffeeful!
Catrice Absolute Eye mono - Jeans Dean
Catrice Absolute Eye Colour - OMG I Want That!
NYC Big Bold szempillaspirál - Extra Black 

Sissi vízálló ajakceruza No. 01
Avon Perfect Kiss rúzs - Pink Wink (minta)

Szeretitek a élénk pink rúzsokat? 
puszi, Mesy

Megosztás:

3 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!