TESZT° Astor - Purple Queen

Halihó lányok!


Ez a lakk a DM dekor dobozában volt, igazából a Dettié, de most én fogom nektek bemutatni. Tudom, hogy sokaknak nem tetszettek a dobozban található lakkok, nekünk szerencsére két különböző jutott és a színük is tetszett, így nincs miért keseregni. 

Az üvege aranyos, kézre áll. A címkén fel van tüntetve az árnyalat száma és elnevezése is. Mindössze 6 ml lakkot tartalmaz, de többnek tűnik, nem tudom, hogy miért. 
Az ecsete vékony, de elegendő lakkot vesz fel, könnyű használni.


A körömlakk maga közepesen folyós, én személy szerint az ilyet preferálom jobban. A színe bordós padlizsánszín, szerintem igazán gyönyörű. Kicsit őszies, de már említettem párszor, hogy az ilyesmi nem szokott zavarni. 
A körmeimen két rétegben szerepel, alap és fedőlakk nélkül, mint mindig. Az első rétegnél kicsit megijedtem, hogy gyenge lesz a fedése, de szerencsére a második minden problémát megoldott. Krém finishű lakk és igazán igazán fényes a felszíne. 





A tartóssága közepes, a második nap már elkezdett a körömvégeknél kopni, bár lehet  betudható annak, hogy kertészkedtem.
Egyébként most hétvégén volt a körmeimen, kiegészítettem a NYC Top of Gold fedőlakkjával. Annyira összepasszol ez a két lakk! 

Szeretitek az Astor lakkokat?
puszi, Mesy

Megosztás:

5 megjegyzés

  1. Szép színe van :) Nekem nem sok Astor lakkom van, de ami van, arra nincs panaszom, jó kis lakkok ezek :) Vagy legalábbis azért a pénzért, amiért beszeretem őket (200Ft-ok meg szintén DM dobozka), azért aztán tényleg bőven megérték nekem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem 3 van, igaz egy fedőlakk :) Szerencsére nincs rájuk panaszom :)

      Törlés
  2. Milyen gyönyörű árnyalat :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem is venném meg teljes áron, de akciósan nagyon megéri :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!