SMINK° Honeymoon

Halihó lányok!


Legutóbb ígértem egy kicsit erősebb sminket, remélem az elvárásoknak megfelelően teljesítettem. Próbáltam olyan színkombinációval alkotni, amit nem nagyon szoktam, ez pedig a padlizsán és az aranyos barack. 

A Lovely egyik matt árnyalatát elsatíroztam a mélyítőben. Erre került a Villan, amit a szemem külső sarkánál V alakban satíroztam. Ugyanez az árnyalat került az alsó szempilláim alá, itt is eldolgoztam egy kicsit. A mozgó részre felütögettem a Honeymoont, kicsit összemostam a lilával. Ez a szín került a belső szemzugba is. A mélyítőbe és a V külső szélére raktam egy kevés barna árnyalatot, ezt a Lovely matt színével satíroztam el a szemöldököm felé.
Fekete szemceruzával húztam egy vonalat a szempilláim tövébe, kicsit elmaszatoltam, hogy ne legyen olyan éles a kontúr. Ezután szempillaspirál és kész is!
Az arcomra az új pirosítómat tettem, úgy örülök, hogy megvettem, már nézegettem egy ideje.






Amiket használtam:
Lovely BB krém - Nude
Essence Stay natural folyékony korrektor - Soft honey
NYC Smooth Skin púder - Translucent
Alverde duo pirosító - Güldener Herbst

Kiss Kiss szemöldökceruza
Essence Color Arts szemhéjalapozó
Lovely nude make up kit - 5.szín
Sleek Ultra Matts Dark paletta - Villan, Paper bag
Beauties Factory mono szemhéjpúder - Honeymoon
Lovely fekete szemceruza
NYC Big Bold szempillaspirál - Extra black

Essence rúzs - All about cupcake

Ti mivel szoktátok párosítani a lilát? Hétköznapra bevállalnátok egy ilyen sminket?

puszi, Mesy

Megosztás:

6 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!