KÖRÖM° Disney hercegnők-Pocahontas

Halihó lányok!

Lassan a kihívás végéhez érkezünk. A mai téma Pochaontas volt, rajta kívül már csak két hercegnő megalkotására kell majd várnotok.
Detti
Nagyon szeretem ezt a mesét. Mesyvel régen nagyon sokszor megnéztük. Szép története van és elvileg van igazság is benne. A körmömet nagyon egyszerűre terveztem. Nude, kicsit barnás alapot választottam. A gyűrűs ujjamra a tetoválását, a mutató ujjamra a kolibrit festettem fel. Mesy szerint cuki lett, igyekeztem jól megfesteni a pici körmömre. 




Mesy
Nem tudtam pontosan, hogy mit is szeretnék csinálni, de abban biztos voltam, hogy a nyakláncot szeretném megfesteni. Aztán nézegettem a képeket és megszállt az ihlet. A repülő színes leveleket és tollakat alkottam meg két körmömre is. Az egész natúr alapra került, így nagyon kis egyszerű lett, de mégis van benne egy kis különlegesség is.



Nézzétek meg, hogy a többiek milyen manikűrt álmodtak meg Pocahontasnak:

puszi, Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!