TESZT° bordó Rapsodi lakk

Halihó lányok!


Elértem végre a harmadik Rapsodi lakkomhoz. Itthon mindenkinek ez tetszett már első ránézésre is a legjobban, felkenve pedig megerősítettem a véleményüket. 

Az üvege és az ecsete ugyanolyan, mint a másik két társáé, erre nem is térnék ki nagyon.
A lakk közepesen híg, nem érdemes túl vastagon felkenni, mert hajlamos befolyni a körmök mellé.
A színe mesés, igazi borvörös, egy kis csillámmal megspékelve. Első pillantásra úgy gondoltam, hogy ez is csak egy bordó lakk, ami valamilyen szinten igaz is. Volt korábban hasonló színű lakkom, azt is nagyon szerettem, szerintem ezt is fogom.

A körmeimen, egy, azaz EGY rétegben látható. Hihetetlen jó a pigmentáltsága, nem sok lakkom van, amit egy rétegben is tudok hordani. Ha nagyon kötözködni akarnék, akkor azt mondanám, hogy itt-ott kicsit átlátszik, de nem akarok.



Szeretek játszani a textúrákkal és a fényekkel (nem csak a körmömön), ezért két körmömre kentem matt fedőlakkot. Így talán még jobban imádom, mint önmagába. Megveszek a matt lakkokért, nem tudom miért, ez egy mánia nálam.


A tartóssága ugyanolyan, mint a két társának, minimális körömvégi kopással 3 napot simán kibír, tovább úgyse nagyon hordok egy-egy manikűrt.

Igazán sajnálom, hogy nálunk nem lehet ezt a márkát kapni, mert nagyon jó kis lakkjaik vannak, szívesen birtokolnék még néhányat közülük.

 puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!