Mikulás csomagban!


Sziasztok lányok! 

Hirdettem már, hogy a Mikulás az egyik kedvenc ünnepem. Szerencsére még mindig tartjuk itthon és még a suliban is rávettem a többieket, hogy tartsuk meg. Megvolt a szokásos édesség mennyiség, aminek nagyon örültem. De találtam különlegességet is a csomagomban, ezt szeretném megosztani veletek :)

Ezt mindet a sulis csomagban kaptam, a lány aki húzott, látszik nagyon ismer! A zöld körömlakk igaz már meg van, de legalább van utánpótlás :) A többi mind újdonság!!
Fülbevaló: 
Nagyon nagyon tetszik!!! Soka fogom hordani az biztos :)


Szemfesték:
 Zöldes kékes csillogós színe van :D Nekem tetszik, szeretek mindent amibe kék van. Krémes az állaga és erősen pigmentált. Elég tartós mert vagy egy perc volt mire leszedtem a kezemről xd

Körömlakk:
Imádom a színét!! Csillogós lila olyan karácsonyos a sok csillámtól. Mostanában egyébként is sok lilát hordok, jó lesz azokhoz a szettekhez :)


Megmutatom a kis csomagomat is ha már így bele jöttem.

És az utolsó, amit nem hagyhatok ki!!! Páromtól kaptam ezt a cuki kis dobozkát. Nagyon tetszik, aranyos és nagyon örültem neki!!


Remélem tetszett, én nagyon örültem mindennek!!!
Puszi Detti :)


Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Oh csokiii *_* az a füles nagyon vagány :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igaz milyen jó? :D ma már fel is vettem :D
      És igen csokiii :D imádom :D

      Törlés
  2. De szép dolgokat kaptál, azt a sok csokit meg fáj látni! :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!