Ismét díjat kaptunk

Halihó lányok!

Liza és Dóri is meglepett minket a Versatile blogger díjjal, ezúton is nagyon szépen köszönjük nekik!


A szabályok már ismertek, de azért még egyszer:

1, Helyezd el a díjat a blogodon
2, Linkeld be, aki bejelölt téged
3, Jelölj Te is blogokat a díjra
4, Értesítsd őket a jelöléről
5, Írj 7 dolgot magadról

7 dolog magamról:
Mesy
1, Egy időben megfordult a fejemben, hogy katona legyek. De aztán letettem róla.
2, Régen jóformán csak fiú barátaim voltak, lány csak egy-kettő. Azóta már kicsit kiegyenlítődött az arány.
3, Nincs jogsim. Nem is lesz. Soha.
4, Óvodás és alsós koromban sok rajzversenyt nyertem, jártam szakkörre is. Aztán a felsős rajztanárom elvette a kedvem az alkotástól.
5, Van egy hatalmas forradás a bal alkaromon. Egy éves koromban szereztem.
6, Szintén 1-2 éves koromban anya elmondása szerint majdnem szétmarcangolt a nagybátyámék kutyája, amikor a teraszon aludtam a babakocsiban.
7, Még mindig imádom a Disney meséket és filmeket, gyakran nézem őket. Pár napja láttam a 101 kiskutya film változatát.

Detti
1, Mindig elkések miden honnan, pedig nagyon szoktam sietni és sokkal hamarabb elkezed készülődni mint kellene.
2, Még mindig nem fogadtam el magam teljesen.
3, Nagyon szeretnék már egy tetoválást, megterveztem meg minden.
4. Akaratos vagyok, ha valamit szeretnék azért próbálok minden tőlem telhetőt megtenni.
5, Bármilyen rossz helyzetbe is kerülök, a pozitív oldalát nézem mindennek.
6, Régen nem tudtam normálisan szhalonnát sütni, mindig megégettem valakit.
7, Film függő vagyok, amikor csak megtehetem filmet nézek. Filmre is alszom el.

Ha nem haragudtok meg érte, nem adjuk tovább senkinek, mert már jóformán mindenki megkapta legalább egyszer. 
Ismét csak megköszönni tudjuk a kedvességeteket, hogy gondoltatok ránk és nekünk adtátok ezt a díjat! Igazán jól esik.

puszi, Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!