Szemezgetés avagy ami a fa alatt lapult

Halihó lányok!!


Ahogy megígértük, az ünnepek alatt is hozunk nektek bejegyzéseket! Most megmutatjuk milyen jó dolgokat kaptunk szenteste a családtól! :) A bloghoz illeszkedőket kiemeljük kicsit :)

Detti
Kaptam sok sok szépet és jót! :) Kaptam egy cuki, pihepuha kapucnis pulcsit és egy cuki pandás sapit. Nagyon rászoktam mostanában a cuki dolgokra úgyhogy ezeknek nagyon örültem :) 
Kaptam egy üveg almabort és egy üveg csoki drazsét :D imádom, kis kreatívak :D
Mesy csinált nekem két kézmelegítőt, ennek is nagyon örültem. Majd lesz velük outfit :D
Kaptam még smink palettát, pirosítót, parfümöt és körömlakkot. Ezekről  lentebb többet írok :)



























Kaptam egy Lovely smink palettát, ami a Disco make up set névre hallgat. Már kipróbáltam, a karácsonyi sminkemet készítettem el vele, de ha szeretnétek készítek vele tesztet és egy sminket is összedobok :)

Megkaptam az Alverde krémes arcpirosítóját. Nem volt még arcpirosítóm és ezt már egy ideje nézegettem. Nagyon örültem amikor megkaptam. :) Erről is írok tesztet ha szeretnétek.

 Kaptam még egy Essence - like a day in pradise parfümöt. Csak a pici 10 ml-es változatot kaptam, mert nem voltak biztosak benne hogy tetszeni fog-e az illat. Pedig tetszik, nagyon is!!! (citrom, magnólia, alma és kókusztej) nagyon tetszik ez a kombináció. Biztos meg fogom venni a rendes kiszerelést is :)

És nem utolsó sorban megkaptam egy régirégi kedvencemet az Essence nail art special effect! topper 10 glorious aquarius körömlakkot :) Annyira nagyon régóta szerettem volna, hogy azt el se hiszitek. De hülye körömlakk stop! van januárig és sose tudtam megvenni :( Na de nem baj mert megkaptam :)
Nagyon örülök minden ajándékomnak!! 

Mesy
Nincs minden ajándék lefotózva, csak ami érdekelhet titeket. De én mindennek örülök, bármit kapok.
A Tescóban már korábban kinéztem egy fülbevaló szettet és egy lila ruhát, amit öcsém meg is vett nekem ajándékba. Imádom! 

























Visage D'or timeless skin nappali és éjszakai krém egyben - Nagyon kíváncsi vagyok rá, mert a leírása nagyon tetszetős: A gránátalma, rizstej és jojoba kivonatok egyedülálló kombinációjában megtalálható hidratáló antioxidánsok védik a bőrét a külső hatásokkal szemben, elősegítve annak rugalmasságának, szépségének megőrzését. Ajánlott érzékeny bőr esetén is. Használható nappali és éjszakai krémként az öregedés korai tüneteinek megelőzésében. Még nem avattam fel, de hamarosan ez is bekövetkezik.


Mexx woman - Mióta együtt vagyunk a párommal, meg akarja nekem venni ezt a parfümöt, de vagy mást vett helyette, vagy nem lehetett kapni. Szóval sosem jött össze. Most viszont megkaptam, de anyukámtól. Nagyon tetszik az illata, ha elfogy, biztosan újraveszem. 


NYC Top of the gold fedőlakk - Nézegettem már a Rossmannban, terveztem is, hogy januárban megveszem, de szerencsére most megkaptam. Imádom  rezes arany színét!


Boulevard de beauté mágneses körömlakk - Ez is régi kívánságom volt, de mindig halasztgattam. Szerencsére a párom is tudta, hog szeretném, így ezt vette meg nekem ajándéka. Mindegyik szín csodás, és öt különböző mágnes van hozzá.


Essence kabuki ecset - Szerintem senkinek sem kell bemutatnom. Egyszerűen imádnivaló, pihe-puha és nagyon cuki. Tegnap már ki is próbáltam.


Dettitől a párom és én kaptunk közösen is ajándékot, házi forrócsoki port. Nagyon fincsi, csupa csoki és fahéj! Isteni.

Melyikről szeretnétek először tesztet?
puszi, Mesy és Detti :)



Megosztás:

3 megjegyzés

  1. De szép dolgok, és de várom már a teszteket: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) Már van is két teszt :) Remélem tetszeni fog :)

      Törlés
  2. Szép ajándékokat kaptatok mindketten :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!