Díszítsük fel a lakást! 1.rész

Halihó lányok!

Már eléggé az adventi időszak közepén tartunk, tehát ha még nem tettétek meg, akkor ideje megtervezni és elkészíteni a lakás dekorációját. Én már december elején elkezdtem apróbb díszeket kirakni a szobákban, de a tényleges díszítést múlt hétvégén kezdtük el. Felkerült a fenyőgirland a lépcsőkorlátra és a boltívre. Később még kerül a függönyökre is díszítés és mindenkinek a szobájába csempészek egy kis karácsonyi hangulatot. Ha szeretnétek, hozok majd róla fotókat.
Szóval úgy gondoltam, hozok nektek néhány inspirációs fotót és ötletet. 
FIGYELEM! KARÁCSONYI HANGULAT KÖVETKEZIK!
Girlandok
Egyszerű és látványos eredmény érhető el velük. Lehet játékos, autentikus, anyagból vagy papírból készült, használhatunk hozzá természetes anyagokat. Csak rajtunk múlik hogy miből készítjük el.


Lépcsődíszítés
Ugyan nem mindenhol van lépcső, de sokaknál biztos, nálunk is, így gondoltam, ez is idekerülhet. Mindenki maga dönti el, hogy figyelemfelkeltő legyen vagy éppen csak enyhén díszített. Ez a koncepciótól függ. Nekem elég vegyes a stílusom a karácsony tekintetében. Szeretem a töményen, már majdhogynem túldíszítettséget és a letisztult, puritán norvég stílust is. Így mindig a hangulatom dönti el, hogy milyen díszítés lesz.


Fények
Szerintem a tél az az évszak, azon belül pedig a karácsony az az időszak, amikor a legnagyobb szerep jut a hangulatos fényeknek, legyen az izzósor, gyertya vagy éppen lámpa. Kezd itthon is elterjedni a házak fénysorokkal való "beborítása". Bár szerintem pár éven belül olyan lesz a karácsonyi városkép, mint Kifalva a Grincsből.

A fényfüzérek felhasználása nagyon sokrétű, beletehetjük egy üvegbe, felakasztatjuk stb. Csak a képzelet és a konnektorok száma szab határt. Igaz, lehet venni elemes változatot is, viszont sajnos hamar lemerül.


A gyertyákat, főleg az illatosított fajtákat mindenki szereti. Ünnepekkor nagy szolgálatot tehetek nekünk, hangulatos fényt kölcsönöznek a szobában és csodás illatokat árasztanak magukból. 


 A képek Pinterestről származnak.
A következő részben az apróságokat, a karácsonyfadíszeket és magát a fát veszem górcső alá.

Ti elkezdtétek már feldíszíteni a lakást? Van meghatározott stílusotok?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!