Karácsonyi köröm

Halihó lányok!

Tudom, már mindjárt vége a karácsonynak, de azért szeretném megmutatni a körmeimet. Ezt viseltem a három nap alatt, holnap fogom majd lemosni. 
A kihívások miatt sokféle karácsonyi körmöt alkottam már, ezért most egy kicsit más irányba indultam el, pontosabban egy hókirálynős irányba. Pontosan ehhez a témához illesztettem a szenteste viselt sminkemet is, de sajnos nem készült róla kép. 
A manikűr maga rémegyszerű: átmenetes csillámos. Ezüst csillámos az alap, erre került a kék sand lakk és már készen is van.
végre sütött egy kicsit a nap :)
Felhasznált lakkok:
Da Vinci 108
Lovely Baltic Sand nr.3

Azért is gondolkodtam kékes körömben, mert idén a fánk is kék-ezüst-fehér színekben pompázik, ráadásul ezüstfenyőt vettünk. 

Mit szóltok hozzá? Túl egyszerű lenne? Nektek milyen volt az ünnepi körmötök?
puszi, Mesy

Megosztás:

5 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!