{Vigyázz! Kész! Posztolj!} BLOGMAS 2016 - Téli kiegészítők, amik nélkül nem tudok élni

Helló lányok!


Úgy döntöttem, hogy mindenképpen becsatlakozom a VKP csapat karácsonyi sorozatához, bár az első témát sikeresen kihagytam(sorry). Viszont az elkövetkező témákat nagyon szeretném megcsinálni, sőt, az sincs kizárva, hogy Detti is csatlakozik egy-két poszt erejéig, ez csak tőle függ. 


Szóval a ma téma a téli kiegészítők. Talán az első dolog, ami eszembe jut és amit először rávágok, az a sapkám. Tavaly januárban vettem, s bár említettem kb. mindenkink, hogy szívesen fogadnám a fa alá, senki nem vette a lapot. Így megvettem én, féláron magamnak. Egyébként a férfi osztályon volt és főleg a sportosabb, lazább szettekhez hordom.


Új szerelem, de úgy érzem tartós lesz, az új bokacsizmám és a bőr kesztyűm. Már tavaly óta vadászom lapos csizmára, de még nem találtam meg az igazit, magasat viszont ismét sikerült beszereznem. A kesztyű hirtelen döntés volt, de milyen jó döntés! Elegáns és vadóc, nőies és badass egyszerre. Ő az én gyilkos kesztyűm, ahogy mi nevezzük. Mindkettőt felavattam már és imádom őket. 


Nem kifejezetten kiegészítő, de mindenképpen a nélkülözhetetlen dolgokhoz sorolnám a forró italokat, legyen az tejeskávé, kakaó, chai latte vagy forralt bor. Hihetetlen jó érzés egy csészényi instant meleget kortyolgatni egy hideg téli délutánon vagy estén. 


Persze az italhoz egy kis finomság is dukál, amiből télen valahogy sokkal több készül a konyhában, mint más évszakokban, bár azért ősszel is szeretek pitét gyártani. Jöhetnek a kekszek, piték, kalácspudingok és mézesek, magunknak vagy akár ajándékba. 


A tökéletes kombinációhoz még hozzátartozik egy jó könyv, egy jó film vagy mondjuk egy játék. Télen sokkal többet kártyázunk és társasozunk a családdal(amikor itthon vannak), ez tök jó program és általában nagy nevetésbe fullad. Egy könyv vagy egy film pedig szuperül kikapcsolja az embert, ha éppen menekülne a világ elől. 


Nekem létszükséglet a kézkrém a téli hónapokban, mert hajlamos szétfagyni-kiszáradni a bőröm. Nincs konkrét márka, amit használok, most épp kettő is van(Neutrogena és BWC) , ami pont elég lesz tavaszig.

Ennyi lenne az én listám, remélem nem hagytam le semmit. Ha mégis, akkor így jártam. 




Nektek mik a nélkülözhetetlen téli kiegészítőitek?
Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!