TESZT° Golden Rose Rich Color lakkok

Helló lányok!


Nincs túl sok Golden Rose lakkom, köszönhetően annak, hogy nincs elérhető közelségben olyan bolt, ahol venni tudnék. Persze, rendelni lehet, de hogy őszinte legyek, nem gyakran jut eszembe ettől a márkától is bedobni valamit a kosaramba, másrészt az utóbbi időben nem rendeltem lakkot, igyekszem nem túlságosan felhalmozni. (haha, ez még nekem is vicces)

Egyébként ezt a hármat még Norbi hozta nekem valamikor a nyáron Pestről. Használgattam őket, de úgy gondoltam, hogy az őszi-téli szezonhoz illenek leginkább, bár nálam inkább kedvfüggő, hogy mivel lakkozok. 
Szerintem már mindenki ismeri ezeket a lakkokat, a szögletes üvegükkel és a széles lapított ecsetükkel, így erre nem is fecsérelnék szót. 



A 126-os számú darab egy piszkos petrolkék árnyalatú krém finisű lakk. Egy rétegben is szépen fed, bár kicsit mintha foltos lenne, így két réteget kentem fel. Könnyen kezelhető, nem csíkoz. Gyorsan szárad, szép fényes lesz a végeredmény. Ezt használtam a leggyakrabban. 




A 131-es egy gyönyörű krém finisű sötét teal körömlakk. Rövid körmökön egyréteges, de én egyrészt megszokásból, másrészt a kismértékű foltosság miatt két rétegben használtam. Az előzőhöz hasonlóan könnyen kezelhető és nem csíkozódik. Gyors száradás jellemzi.




Az utolsó a 110-es árnyalat, a legkülönlegesebb. Sötét olívás-fenyőzöld árnyalat frost-shimmer finissel, bárminemű kékség nélkül. Nekem ez a nagybetűs KARÁCSONYZÖLD. Két rétegben gyönyörűen fed, nem csíkoz szerencsére. Nem minden esetben szeretem a shimmer finist, de ez valami csodálatos.



A tartósságuk átlagos, 3-4 napot simán bírnak, egy jó fedőlakkal többet is. Mondjuk én mostanság gyakran váltogatom a manikűrjeimet, mert van, hogy megcsinálom, nagyon tetszik, aztán másnap már nem is tetszik annyira és lemosom.  

Amilyen olcsók, annyira jók. Rengeteg színben elérhető ez a Rich Color vonal, lehetséges, hogy többet be fogok szerezni az alapszínek közül. Egyre több helyen lehet találkozni a márkával, például a Nailland-nél, Pinkpandán és azt hiszem néhány Müllerben is.

Ti szeretitek a Golden Rose lakkokat?
Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!