KÖRÖM° Mani-acs - Könyv inspirálta manikűr

Helló lányok!


És igen! Újra visszatért a Mani-acs. Alkotói szünetet tartottunk, rendeztük sorainkat és újult erővel vágunk bele ismét a manikűrök készítésébe. Az első témánk már ismerős lehet, ugyanis egyszer már volt ilyen a Mani-acs történetében, de ez persze cseppet sem zavaró, sőt.


Úgy döntöttem, hogy a legkézenfekvőbb verziót választom, a kedvenc könyvemet veszem ihletforrásnak. És az én kedvencem a Battle Royale, így biztos voltam abban, hogy valami vérengzős manikűr fog születni. 
Az alapötletem az volt, hogy egy körmömön szerepeltetem a térképet, a többi pedig mocskos és vérfoltos lesz, a könyvhöz illő módon. Mindent lemattítottam, végső lépésként egy-két vérpacát festettem még fel a körmeimre. Semmiképp nem akartam karaktereket vagy fegyvereket festeni, az annyira nem adta volna át a mű hangulatát. 
A fények szörnyűek, ugyanis már tök sötét volt, mire elkészültem vele, ezért elnézést kérek.




Ha nem ismernétek a könyvet, akkor a blogon találtok róla ajánlót, kettőt is, egyet tőlem egyet pedig Dettitől, csekkoljátok le. 

A többiek manikűrje:




Ha esetleg kedvet éreztek csatlakozni, akkor nyugodtan írjatok nekünk egy mailt és megbeszéljük a részleteket. 

Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. VÁÓ! Brutál lett :D Amint lesz ráérő időm, utána nézek azoknak a könyvajánlóknak :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!