TESZT° BPS Glitter Powder

Halihó lányok!


Újabb BPS csomagom érkezett nemrégiben. Szinte mindent kipróbáltam már, mégis ezt a glittert vártam a leginkább, ez tűnt a legizgalmasabbnak. Nem igazán volt hozzá valósághű promókép, ami volt vásárlói kép, az is műköröm volt szerintem(nem vagyok szakember, de én annak láttam). Szóval, izgultam, milyen is lesz a végeredmény.


Holografikus mintás zacskóban érkezik az 1 grammnyi terméket tartalmazó kis tégely és egy aprócska applikátor. Nagyon édes. A por maga nem is por, hanem nagyon aprócska csillám, ami fehérnek tűnik a tégelyben. 


Alapként fekete lakkot használtam, megvártam, hogy teljesen megszáradjon. Két körmömre került a csillámból, mindkettőt külön-külön készítettem el. Fedőlakkot kentem a fekete alapra és hagytam szinte teljesen megszáradni. Tudjátok, az a "még pár pillanat és jó" állapot. A tégely teteje fölé tartottam az ujjam, majd a körmömre bőven szórtam a glitterekből. Ezután az ujjammal finoman elsimítottam, a fölösleget pedig leütögettem/lesepertem. Ezután került rá még egy réteg fedőlakk. 



Gyönyörű multikróm glitterpáncél alakult a körmömön, arany-zöld-kék szentháromság. Egyáltalán nem érezhető, nem állnak ki csillámok belőle, sima a felszíne. És olyan csodás, hogy állandóan nézegettem.
Úgy éreztem, kívánja maga mellé a mintát, így a többi körmömre nyomdáztam, stílszerűen duokróm lakkal. Igyekeztem úgy fotózni, hogy a csillámokra fókuszáljon a kamera. A fenti két képen ez nem sikerült, de mindenképp meg akartam mutatni, ugyanis gyakran ilyen színezetet mutat, megvilágítástól függ, persze.




Teljesen jól bírja a gyűrődést, 5 napig hordtam minimális körömvégi kopással és egyáltalán nem akartam lemosni.  
Egyáltalán nem bonyolult vagy nehéz használni és láthatóan jól működik sima körömlakkal is. Valószínűleg gyakran fogom még elővenni, sőt, közelebbről megvizsgálom a glitter-gyűjteményem többi darabját is. 

Kiegészítés: Fedőlakk készítésére nem alkalmas, mert a lakk kioldja a színét és csak fehér csillám marad utána.  


Ha megtetszett nektek, innen tudjátok megrendelni és ha a kódomat használjátok, akkor kaptok 10% kedvezményt is:
http://www.bornprettystore.com/1gbox-shinning-nail-glitter-powder-gorgeous-nail-manicure-glitters-colors-p-33366.html












Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!