KÖRÖM° Lakkozz!Fotózz!Posztolj! - Csillámpóni

Halihó lányok!


A mostani témánk kitalálója Thimmyke volt, nem is meglepő igazából, illik hozzá ez a téma. Nem hiszem, hogy bárkinek ismeretlen lenne, hisz csodás manikűröket alkot.
Nem igazán azt sikerült megalkotnom, amit elsőre elterveztem, de nem bánom annyira. Abban biztos voltam, hogy a tört kagylót és csillámport fogok használni. Fehér és világoskék lakkot kentem fel alapnak. A fehérre húztam néhány hullámvonalat a kék lakkal, vonalvezetőként. Ide került a két színű tört kagyló. A majdnem teljesen megszáradt kék lakkra szórtam csillámport, kicsit az ujjammal beletapogattam, majd lesöpörtem a felesleget. Végül fedőlakkal fixáltam.



Kicsit aprólékos volt elkészíteni, nem  is vagyok vele maradéktalanul elégedett, de ennyi tellett tőlem most. Viszont többször fogom használni a jövőben a csillámporokat, mert igazán csodás hatást lehet velük elérni különböző alapokon.  


A többiek manikűrjei:



Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!