SZEMÉLYES° Őszi gift swap

Halihó lányok!


Valamilyen csoda folytán most időben került a szemem elé Rami őszi gift swap-jének a felhívása. Pillanatnyi gondolkodás után jelentkeztem is. Izgatottan vártam a sorsolás eredményét, hogy végre kiderüljön, hogy kit kell majd meglepnem és ki lep meg engem. A sors úgy hozta, hogy egy már ismerős bloggert, Ninát kellett megajándékoznom, míg engem Anikó ajándékozott meg. 
A csomagocska selyempapírba volt bélelve és minden egyes darabja külön-külön be volt csomagolva, így kiélhettem a bontogatási mániámat. Anikó egy kis levélkét is mellékelt mellé.


A csomagban lapult egy Manhattan mono szemhéjfesték, sötétszürke, majdnem fekete színben. Kíváncsi leszek rá mit tud bevetés közben. A másik sminktermék egy NYC ajakfilc, ami már ismerős számomra, hisz már megvolt nekem egyszer, csak beszáradt, így meg kellett válnom tőle. Őszre tökéletes eza sötét bogyós árnyalat. 
A lemezgyűjteményem bővítéseként egy MoYou nyomdalemezt is kaptam az Explorer vonalból. Már ki is próbáltam. 
A szívem nagyot dobbant, amikor megpillantottam a Naruto-s nyakláncot. Nagy anime-imádó lévén bármikor szívesen fogadok ilyen csecsebecséket. Nagyon jó helyen lesz a One Piece medál mellett. 



Nagyon örülök a csomag minden darabjának, igazán tetszenek. Innen is köszönöm szépen még egyszer Anikónak!

Lessetek be a többiekhez is, nézzétek meg, hogy őket mivel lepték meg:


Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!