SZEMÉLYES° A hónap favoritjai - #4. Április

Halihó lányok!


Új állandó rovatot hoztunk létre A hónap favoritjai néven. Személyes kedvenceinket, új mániáinkat fogjuk megosztani veletek minden hó utolsó/következő hó első napján. Reméljük, hogy nektek is olyan élvezetes lesz olvasni, mint nekünk megírni.
Elszállt ez a hónap, rohamosan közeledik a nyár, már szinte érezni a forróságát. Lássuk, mik voltak az április felejthetetlen pontjai számunkra.


Mesy
Kedvenc hallgatni-való - Minden nap hallgatok zenét, ha nincs,akkor hiányzik. Elég sok új bandát sikerült felfedeznem ilyen-olyan módon, egyikük a Dream on Dreamer. A Don't Lose Your Heart című számuk állandóan a fejemben zsong. 
Starset megy szinte folyamatosan a gépen, a Transmission album, ami eszméletlen jó lett! Ha nem ismeritek őket, mindenképpen hallgassatok meg néhány számot, mondjuk a Dark on me-t vagy a Carnivore-t. Egyébként a szövegek is zseniálisak. 




Kedvenc néznivaló - Végre befejeztem a The Walking Dead 6.évadát és azt a *****!!! Komolyan, ilyen befejezés még a Trónok harcában sincs! Hihetetlen módon várom a következőt. É ha már Trónok harca,végre ez is elindult, és egy hét késéssel nekem is sikerült megnéznem az első részt.
Voltam Pesten és eljutottunk moziba, a Batman vs Superman-re. Hmmm hmm..... majd a következő filmajánlóban kifejtem a véleményem, összesítve csak azt mondom, hogy nem volt rossz. 


Kedvenc olvasnivaló - Csak egy könyvet olvastam végig, róla írtam is kihívásos ajánlót, Sara Raasch-tól a Hó mint hamut. Tényleg, nem volt rossz, bár, ahogy írtam a posztban, elég hamar rájöttem a titokra. Ha Detti megveszi a következőt, azt is el fogom olvasni, de annyira nem pörögtem rá.
Emellett az Age of Darkness-t olvastam még, Brandon Chen-től, de nem haladok olyan gyorsan vele,  pedig jónak ígérkezik.  


Kedvenc "csajos" dolog - Leadtam egy kisebb rendelést a MUA-nál, ami egész gyorsan meg is érkezett és még mindig vigyorogva örülök neki. Próbálgattam már őket, főleg a rúzsokat, a contour kit-et még csak csodálom, nincs szívem belenyúlni. 

Mesy (@mesybojso) által közzétett fénykép,

Kedvenc időtöltés - Egy hosszú hétvégét töltöttem a hónap elején a fővárosban. Sok mindent kellett belesűrítenem abba a párnapba, de sikerült. Igyekszem megírni a posztot, hamarosan ti is olvashatjátok.
Ezenkívül nyelv vizsgáztam is, ami nem volt épp a kedvencem, az viszont igen, hogy sikerült(self-five)
És rajzoltam, sokat. Végre elkészült az első nagy kép a vn-hez, nemsokára befejezem a következőt is. Rengeteg sok munka van vele, de nagyon élvezem.

Mesy (@mesybojso) által közzétett fénykép,


Detti

Kedvenc hallgatni való  - Igazából a zenei ízlésem még mindig nem sokat változott, nem igazán váltogatom a zenéimet. Amit újat hallok, az a rádiónak köszönhető, de azért egykét mostanában hallgatott dalt mutatok nektek.


Kedvenc néznivaló - Elég kevés filmet néztünk ebben a hónapban, ezért nem tudok nektek sok mindennel szolgálni. A Batman vs Superman-t Mesyékkel együtt néztük, nekem nagyon tetszett, bár Batman szándékai kicsit kuszák voltak. A Műkincsvadászokat párommal néztük, az is egy nagyon szuper film volt, jó kis háborús. Szeretek néha ilyen filmeket is nézni. :) A Love me if you dare pedig egyedül néztem, a legjobb eddig amit láttam. Nem volt nyálas inkább gyilkolós, nyomozós és ettől még jobban tetszett, nem a megszokott dorama stílus volt.





Kedvenc olvasni való - Elég sok mindent olvastam ebbe a hónapba, többnyire nyomozós, fantasy stílus. Még csak a vámpíros se sikerült úgy, ahogy én azt szerettem volna, mert nem is igazán a vámpírokról szólt az Angelique hagyatéka. A démon és a papnő egy fantasy volt, ami Mesynek nem tetszett ezért is olvastam el, kíváncsi voltam rá. Nagy meglepetésként nekem viszont tetszett, sokkal jobban mint vártam. A Selyemház titka egy krimi volt, ami az egyik legjobb Sherlock könyv volt, amit olvastam, kifejezetten izgalmasnak találtam és végig nem jöttem rá ki a bűnős, sőt még a bűnre sem. A Lélektelen című könyv is egy kriminek mondható, bár ez jócskán megvan fűszerezve fantasztikus elemekkel. Azt hiszem ez a pont nekem való párosítás nyomoznak is benne, természetfeletti lények is vannak benne, egyszerűen szuper volt. A Fehér macska című könyv pedig az egyetlen, ami nem tetszett. Nem tudok megbarátkozni ezzel a könyvel, hiába próbálkoztam. A történet tetszik, érdekesnek találom, de mégse bírom végig olvasni.






Kedvenc időtöltés - A hónap kedvenc időtöltése pedig egyértelműen az egyik hétvégénk volt. Ugyanis a barátokkal elmentünk libegőzni, kisvasutazni és még túráztunk is egy kicsit. Szuper kikapcsolódás volt, eszembe juttatta ez a hétvége, hogy mennyire szeretek túrázni. Biztos, hogy ráveszem a páromat, hogy ilyet máskor is csináljunk.


Kedvenc "csajos" dolog - A hónapban volt egy kisebb rendelésem a Nailand-től és most érkeztek meg a Bornpretty nyomdalemezek és az Aliexpreses körmös ecsetek is. Nagyon örülök, végre lesz mivel alkotni, lesz mit tesztelni.

Nektek mi volt a kedvencetek áprilisban?

Mesy és Detti

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. De jó, örülünk neki :) Mi is szeretjük írni :)

      Törlés
  2. Hali lányok!
    Vagy egy S-es Supernemes fekete pólóm.Nem kell nektek véletlen? Postaköltségért odaadnám :)
    Nekem pici,d mivel én is supernem kedvelő vagyok megvettem,csak nem sikerült belefogynom :D
    A pólón a hova megy ki,ki hova megy szöveg részlete van :)

    ha érdekel titeket,írjatok egy mailt :)
    ibolya.janko@gmail.com

    puszi

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!