TESZT° BPS 3D fémkarikák

Halihó lányok!



Nemrég megkeresett a Born Pretty Store kapcsolattartója egy együttműködési ajánlattal. Kis gondolkodás után igent mondtam, kiválasztottam néhány dolgot, amit ki szerettem volna próbálni és három hét múlva már a kezemben is volt a csomag. 

Ezek a kis fém karikák nagyon megpiszkálták a fantáziámat, nem is tudom, hogy miért, így beválasztottam őket a csapatba. 
Kezdeném az egyetlen negatívummal, vagyis nem teljesen negatívum, csak egy kis félreértés. Én a 4mm-es hat színű tárcsát kértem, és az eggyel kisebb három színűt kaptam meg. Egyébként egészen addig nem vettem észtre, amíg újra meg nem nyitottam az oldalt. Lényegében nem nagy gond, de azért muszáj volt megemlítenem. 


A tartó a szokásos eltekerős műanyag tárcsa, ugyanoly, mint amiben a többi körömdísz szokott lenni. A fémkarikák 3 mm átmérőjűek, kicsikék. Féltem, hogy könnyen le fognak majd potyogni és beleakadnak majd mindenbe, de nem így lett, egészen kényelmes viselni őket. Bár valószínűleg a vastag fedőlakk réteg is közrejátszhatott ebben. Szerencsére nem kopik a színűk, nem festettek, önmagukban ilyen színűek. 




Két manikűrben is használtam őket, ami lényegében inkább három. A legelső a Szupergonoszok manikűr volt, ott Baron Strucker monoklijaként szerepelt. Aztán készítettem velük egy önálló manikűrt is. Márványos alapot használtam, minden körmöm tövébe egy-egy ezüstkarikát raktam. 



Nem mutatott rosszul, de hiányosnak éreztem, így a karikákat csillámos lakkal töltöttem ki. Nagyon látványos lett, a fotók nem adják vissza rendesen a szépségét. Szerettem viselni, folyton a körmeimet néztem, amíg hordtam. 



Egyébként nem csak körömdíszítésre alkalmasak, hanem bármilyen kreatív tevékenységre, díszítésre is megfelelnek. Én régen mindig az ilyen karikákat vadásztam az elszakadt bizsu nyakláncaimhoz.

A terméket tesztelésre kaptam!


Ha megtetszett, itt tudjátok megrendelni: http://www.bornprettystore.com/metal-circle-nail-decoration-multicolor-round-studs-nail-p-20635.html

És kaptam kuponkódot is, ami 10% kedvezményt ad a nem akciós termékekből, szóval nyugodtan használjátok. 











Szeretitek a 3D-s körömdíszeket?

Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!